Aviseringar
Rensa alla

Ta bort oseriösa inlägg


Ämnesstartare

Jag tycker inte att alla ska få skriva en massa oseriöst i forum som någon skapat för att få seriösa svar.

Om man frågar något i de mer allvarliga forumen,även om frågan inte gäller liv och död ska man INTE behöva få svar som inte är skriva för att hjälpa till eller svara på frågan.

Därför tycker jag att man ska få i sitt eget forum man skapat kunna ta bort oseriösa svar.
Typ ta bort och sen får man skriva en andledning varför kommentaren togs bort!

[ide av hall0n, KOPIERA INTE]
[y][n]


   
Citera
Ämnesetiketter

hall0n:

Därför tycker jag att man ska få i sitt eget forum man skapat kunna ta bort oseriösa svar.

Det är det vi moderatorer är till för [cute]

Sen är majoriteten av UM's användare som de är, vilket ger sidan sin charm, och det blir trevligt med det oseriösa ibland. Men inte när det går till överdrift dock [no-no]


   
SvaraCitera

hall0n:

[ide av hall0n, KOPIERA INTE]

*Kopierar*

Okej, ska jag vara seriös tycker jag att det är en dålig idé. Det finns mods (HAHAHA) och de gör sin bedömning (HAHAHAH) och det får man lita på (hahah :c). Skulle man själv kunna ta bort inlägg hade det kunnat utnyttjas väldigt enkelt.
[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men det är ganska jobbigt om man ska skriva till en mod varje gång.

Och jag tycker att i sitt eget forum ska man få bestämma själv.

Om man tycker det är kul med oseriösa så visst, behåll dem

Men ett forum är om vi ska överdriva någons verk,

det är som att någon skulle ställa ut en tavla och alla skulle gå runt o måla och förstöra på den.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Det finns mods (HAHAHA) och de gör sin bedömning (HAHAHAH) och det får man lita på (hahah :c).

hahah skrattade irl över ditt sätt att framföra det där [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

utnyttjas väldigt enkelt.

Men om man ska skriva varför man ville ta bort det som sen granskas av en mod ,kan det inte utnyttjas


   
SvaraCitera

hall0n:

Ja men det är ganska jobbigt om man ska skriva till en mod varje gång.

Det finns efter varje inlägg en liten vit fyrkant längst ner i vänstra hörnet med ett litet grått + i. Tryck där och sedan "anmäl" och skriv anledningen så ser en moderator det.

hall0n:

Och jag tycker att i sitt eget forum ska man få bestämma själv.

Dock är inte UM ditt egna forum [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Dock är inte UM ditt egna forum

det har jag inte sagt, men ett forum som jag skapar är ju mitt?


   
SvaraCitera

hall0n:

Och jag tycker att i sitt eget forum ska man få bestämma själv.

1, det heter TRÅD inte forum.

plus att du ej äger tråden eftersom det är publikt forum och skrivet är skrivet som det så fint står i reglerna, vilka du förövrigt borde läsa lite bättre [no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera

hall0n:

men ett forum som jag skapar är ju mitt?

Går ej att skapa forum på um[zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Går ej att skapa forum på um

TRÅD

och jag vet att ni fattar vad jag menar...


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

plus att du ej äger tråden eftersom det är publikt forum och skrivet är skrivet som det så fint står i reglerna, vilka du förövrigt borde läsa lite bättre [no-no][no-no][no-no][no-no]

Yeah! Ain´t that the truth[cool]


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

reglerna, vilka du förövrigt borde läsa lite bättre

Har aldrig läst dom. Har klarat mig bra än så länge.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Har aldrig läst dom. Har klarat mig bra än så länge.

Fast du kanske inte har behovet av att skapa dumma trådar om dumma saker och säga att du äger trådarna du har skapat? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istället för att klaga på dom oseriösa svar, se dem från den roliga sidan [smile]


   
SvaraCitera