Aviseringar
Rensa alla

ta bort tråd


Ämnesstartare

tycker att man borde kunna ta bort sina trådar utan att det behöver gå genom en mod o.s.v

[cute]


   
Citera

du kan ändra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle bli glad om ni gjorde det [crazy] eller ialla fall diskuterade det... [blush][cute]


   
SvaraCitera

Det kallas tråd, och inte forum [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm jag vet, men skulle velat ta bort helt...


   
SvaraCitera

Cooco:

skulle bli glad om ni gjorde det eller ialla fall diskuterade det...

vad pratar du om? Du kan ta bort dina inlägg (ett tag) du kan även ändra ett inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

forum

FÖRLÅT DÅÅÅÅ! [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Macktorsken:

vad pratar du om? Du kan ta bort dina inlägg (ett tag) du kan även ändra ett inlägg.

va??? [shake] det visste inte jag,[blush] hade läst att nån skrivit att man inte kan det [shake]


   
SvaraCitera

att stå sitt kast är att lära sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att ta bort forumet skulle vara en dröm för mig.

Man stå för det man skriver, precis som att man ska stå för det man säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som just nu skulle jag velat ta bort denna tråd, men har ingen aning hur [tired]


   
SvaraCitera

Cooco:

va??? det visste inte jag, hade läst att nån skrivit att man inte kan det

Du kan inte ta bort trådar. Du kan ta bort och ändra inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, ändrat nu så att det bara står trådar, för tycker man borde kunna radera det [tired]


   
SvaraCitera

Cooco:

tycker att man borde kunna ta bort sina trådar utan att det behöver gå genom en mod o.s.v

§7. Du kan endast radera ditt inlägg i forumet så länge ingen annan har skrivit efter dig. Därefter finns det inget som heter "ångra" eller "radera". Skrivet är skrivet. Även om du raderar ditt användarkonto kommer de texter du skrivit i forumet att ligga kvar.

Tycker man borde läsa reglerna innan man accepterar dem så man vet vad man ger sig in på [cute]


   
SvaraCitera

Knarko:

Tycker man borde läsa reglerna innan man accepterar dem så man vet vad man ger sig in på [cute]

Du tycker så mycket konstigt!!!! [cute]


   
SvaraCitera

så jag kan inte ta bort trådar ja sj skapat?


   
SvaraCitera