Aviseringar
Rensa alla

"ta det över PM"


Ämnesstartare

xxxx:

du är problemet

jaså, varför?


   
SvaraCitera
time
 time

xxxx:

du är problemet

Nu får du sluta vara otrevlig mot andra användare. Det räcker nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor: jag tror dock att moddisarna känner till den här situationen bättre än vi andra

^ this

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx:
det är redan väldigt dålig stämning på forumet, och det blir inte bättre av att ni håller på och tramsar

Det är inte vi som blockerar dig, det är inte vi som ignorerar allt du skriver och det är inte vi som gång på gång bryter mot reglerna. Om du fortsätter att bete dig illa kommer vi att permbanna dig från sajten, men jag hoppas att vi inte ska behöva gå så långt. Jag är som tidigare sagt beredd att reda ut det här, och uppmanar dig än en gång maila mig på andre@ungdomar.se och förklara på vilket sätt vi har behandlat dig illa. Hoppas du hör av dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: då kan dom ha en klistrad långkörare istället

presidente: man skulle kunna ha en samlingstråd.

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:

jaså, varför?

bara för man inet får skriva det HAHA. trött på att ingen lyssnar på mig och bara ska ha det på sitt sätt. har faktiskt också rättigheter som alla andra, men det skiter alla i iaf alla idioter


   
SvaraCitera
Kudhos

De kanske inte vill att andra ska blanda sig in. Det gör man så lätt, men det kanske inte är så lämpligt som man tror. (Har fallit offer till det att man vill ge sin insyn på det hela.)


   
SvaraCitera

neeeej det ska inte tas i det jävla forumet, folk som fjantar sig och blir låsta/varnade får gnälla och diskutera med moden ifråga och sluta förpesta stämningen i forumet.

om man har en allmän fråga tycker jag att man kan göra en tråd och fråga folks åsikt, i syfte att diskutera och inte i syfte att ändra trådens riktning och börja ta upp sina egna problem/specifika situationer.

geez.. 


   
SvaraCitera

André Vifot Haas: Jag är som tidigare sagt beredd att reda ut det här

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de vill väl inte att jag ska få sägasom det är, för då förlorar de 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

xxxx:
de vill väl inte att jag ska få sägasom det är, för då förlorar de 🙂

Vi vill visst att du ska säga som det är! Om vi har behandlat dig illa vill vi ju att du ska få upprättelse och en ursäkt från oss. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej varje gång har de handlat om att ni ska skälla ut mig och straffa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herregud, hon trollar bara. ignorera henne/mata ej så kommer allt det här sluta. mvh ett f.d permbannat troll. mvh


   
SvaraCitera
time
 time

xxxx:
Nej varje gång har de handlat om att ni ska skälla ut mig och straffa.

Du har fått tillsägelser precis som vilken annan användare som helst, när du brutit mot reglerna. Det är till exempel inte okej att kalla någon vidrig, eller äcklig, eller hemsk, eller säga att någon är "problemet". Då har du inte betett dig schysst, och precis som vilken annan användare som helst kan du komma att låsas för sådant beteende.
Vi kan inte göra undantag för dig, alla som beter sig dåligt blir låsta om de inte börjar följa reglerna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ordet "martyr" passande i det här sammanhanget?

Hjärta


   
SvaraCitera