Aviseringar
Rensa alla

"ta det över PM"


Ämnesstartare

time:

Du har fått tillsägelser precis som vilken annan användare som helst, när du brutit mot reglerna. Det är till exempel inte okej att kalla någon vidrig, eller äcklig, eller hemsk, eller säga att någon är "problemet". Då har du inte betett dig schysst, och precis som vilken annan användare som helst kan du komma att låsas för sådant beteende.
Vi kan inte göra undantag för dig, alla som beter sig dåligt blir låsta om de inte börjar följa reglerna. 

lås dig själv då.


   
SvaraCitera
reben

nä d rör väl inte resten

man kan ju alltid skicka 1 pm om man vill veta isf =)


   
SvaraCitera
reben

insyn e överlag en jävla myt vfr skulle um va undantag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ennie, varför följer du inte enbart reglerna?

Om du följer reglerna så slipper du varningar och bannlysningar. 

Och om andra är otrevliga mot dig - anmäl inlägget eller inläggen. Om någon annan  är otrevlig mot dig så ger dig heller ingen rätt att göra samma sak. Två fel ger inte ett rätt. Jag har själv fått varningar och sedan har jag läst igenom reglerna noggrannare och tänkt mig för vad jag skriver i heta diskussioner. Sedan dess har jag aldrig fått någon varning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Ennie, varför följer du inte enbart reglerna?

Om du följer reglerna så slipper du varningar och bannlysningar.

regler är tråkiga, regler är till för att brytas 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Ennie, varför följer du inte enbart reglerna?

Om du följer reglerna så slipper du varningar och bannlysningar.

nej, man kan bli låst bara för att moderatorerna inte gillar en också 🙂

Patrick: Och om andra är otrevliga mot dig - anmäl inlägget eller inläggen. Om någon annan är otrevlig mot dig så ger dig heller ingen rätt att göra samma sak. Två fel ger inte ett rätt.

går inte om det är 10000 inlägg som är på gränsen mot att bryta mot en regel men ändå inte gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx:

nej, man kan bli låst bara för att moderatorerna inte gillar en också 🙂

Har du läst mitt inlägg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Har du läst mitt inlägg?

det är inte emot någon regel att blockera 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: det är inte emot någon regel att blockera 🙂

Det är ingen som har sagt det heller.

Men om du kräver att moderatorer ska stå till svars för sina handlingar samtidigt som du blockerar dem, då får du skylla dig själv. Vill du prata med moderatorer så blockera dem inte. Enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Det är ingen som har sagt det heller.

Men om du kräver att moderatorer ska stå till svars för sina handlingar samtidigt som du blockerar dem, då får du skylla dig själv om du inte får något svar.

Nej, men har blivit låst för att jag gjort saker som inte någon moderator gillar trots att det inte bryter mot en regel förut så bra att säga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx:

det är inte emot någon regel att blockera 🙂

Självklart inte. Men har du läst mitt inlägg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jadå men kommer inte maila, det blir bara jobbigt för mig och onödigt att ta upp allt igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx:
jadå men kommer inte maila, det blir bara jobbigt för mig och onödigt att ta upp allt igen

Okej, det har jag full förståelse och respekt för. Har du respekt för vad jag skrev i mitt inlägg om att vi kommer att permbanna dig om du fortsätter att bryta mot reglerna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket gnällande för gnällandets skull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Okej, det har jag full förståelse och respekt för. Har du respekt för vad jag skrev i mitt inlägg om att vi kommer att permbanna dig om du fortsätter att bryta mot reglerna?

Jag trodde jag skulle bli låst av det jag skrev nyss. Haha. Men det är värt risken.


   
SvaraCitera