Aviseringar
Rensa alla

ta ectasy för o värna om barnen under barnpassning


Ämnesstartare

obs läs det hära först !! jag hatar barn kan inte ta hand om dem osv., det funkar helt enkelt inte och skulle aldrig vilja ha ett barn jusst nu.

så i alla fall, ja har antagit ett jobbsom går ut på o va barn vakt en helg i juli. kommer tjäna bra pengar och så det är rätt nice uppgift. för att jag e värdelös med barn funderar jag på o använda ectasy den kvällen så att jag kan gilla läget och ta bra hand om dem.. vet dock inte hur riksfyllt detta e. va tror ni ? skippa kommentarer om knark e farlig osv det vet ni inget om! den drogen ja ska använda e rätt harmlös men vet inte om russet e optimalt för ändamålet ändå, kanse blir för mycke

/ combat


   
Citera
Ämnesstartare

fråga barnens föräldrar om det är ok
drogen du ska använda är ju rätt harmlös

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är man för pucko som tar ett jobb som barnvakt om man avskyr barn......................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

vad är man för pucko som tar ett jobb som barnvakt om man avskyr barn......................

pengar ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

combat_mannen:

pengar ?

finner du barn så obehagligt att du måste knarka för att stå ut med deras närvaro är det nog ej rätt line of profession för dig, finns andra vis att tjäna pengar..............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli hora istället, bättre betalt osv.


   
SvaraCitera

Tycker inte att du ska göra det, kan ju hända något O.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, du ska absolut inte passa några barn övht. Inte ens akvariefiskar ska du passa.


   
SvaraCitera

combat_mannen:

va tror ni

Nomnomnam:

Tycker

Nomnomnam:

att du ska göra det

Och rapportera tillbaka och säg hur det gick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej, du ska absolut inte passa några barn övht. Inte ens akvariefiskar ska du passa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

finner du barn så obehagligt att du måste knarka för att stå ut med deras närvaro är det nog ej rätt line of profession för dig, finns andra vis att tjäna pengar..............

haha det är inget måste men kryddar ju tillvaron iaf.. kan göra utan också men vill kunna gilla läget

isola:

Nej, du ska absolut inte passa några barn övht. Inte ens akvariefiskar ska du passa.

jäkla svensson


   
SvaraCitera

Åh vad fruktansvärt arg jag blir på dig, ditt svin! Utsätt dig själv för vad du vill men inte andra och framförallt inte barn! Självisk så det ryter om det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

combat_mannen:

jäkla svensson

Hoppas att du har en förmyndare.


   
SvaraCitera
Åtta

Nej, du bör inte ta ecstasy om du ska ta hand om ett barn, på precis samma sätt som du inte skulle vara stupfull när du tar hand om ett barn. För det första så tycker jag att du har en skyldighet mot barnen att vara nykter så att du är i stånd att ta ansvar om det skulle hända någonting, men dessutom så har jag en känsla av att dina arbetsgivare förväntar sig att du ska vara nykter.

Gör vad du vill på din egen tid, men under arbetstid eller när du har ansvar för någon annan som förlitar sig på dig så ska du vara nykter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va tvära ni blev då


   
SvaraCitera