Aviseringar
Rensa alla

ta emot en nykomling??


Ämnesstartare

men dä ä ju därför det är så nice att alla får denna chansen att rycka upp sig lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: anime, manga och söta saker

Finns det inte nog av sådana redan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

du e hjärtlös.

nej jag är nykterist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:
men dä ä ju därför det är så nice att alla får denna chansen att rycka upp sig lite

mm jag ska krama alla sakner er så himla mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Finns det inte nog av sådana redan. 

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

nä :$ känns tryggt att bjuda in mina bästa vänner. oats är ju också en som jag bjöd in. 

Haha okej, jag hade tyckt det var läskigt. Kanske är lite mer hemlig mot mina vänner eller nåt. Kul för dig/er då 🙂 vem är oats? Inte stött på denne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: nej

Säg, har hon möjligen planer på att plugga Japanska och åka till Japan också? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha okej, jag hade tyckt det var läskigt. Kanske är lite mer hemlig mot mina vänner eller nåt. Kul för dig/er då 🙂 vem är oats? Inte stött på denne.

jag är det mot vissa men de som jag verkligen står nära gör det absolut ingenting om de bli medlemmar här. Oatsreuvaue!

Buddah:

Säg, har hon möjligen planer på att plugga Japanska och åka till Japan också? 

NÄEÄ inte nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

nej jag är nykterist

åfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: jag är det mot vissa men de som jag verkligen står nära gör det absolut ingenting om de bli medlemmar här. Oatsreuvaue!

Det tror jag är bra Glad Tror även min närmaste vän skulle mobba mig livet ut om jag skulle berätta om um för honom Gråter Nope aldrig sett eller hört till än, får leta lite!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Det tror jag är bra Glad Tror även min närmaste vän skulle mobba mig livet ut om jag skulle berätta om um för honom Gråter Nope aldrig sett eller hört till än, får leta lite!

Hmm.. jo vissa människor är rätt retsamma och trångsynta, i och för sig så är det väl inte särskilt trevligt här alltid så jag kan tänka mig in i deras situation. Mina närmaste vänner är ganska lika mig själv så de bryr sig inte. :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Hmm.. jo vissa människor är rätt retsamma och trångsynta, i och för sig så är det väl inte särskilt trevligt här alltid så jag kan tänka mig in i deras situation. Mina närmaste vänner är ganska lika mig själv så de bryr sig inte. :3

Mm verkligen, kan vara lite jobbigt ibland. Haha nej UM kan vara rätt otrevligt under vissa stunder. Det ska du nog vara glad över 🙂 Mina närmsta vänner är typ tvärtom från nyare vänner, de retas mer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: NÄEÄ inte nu

Kommer hon snart få planer på, är helt övertygad om. Blink


   
SvaraCitera