Aviseringar
Rensa alla

Ta hela i munnen vid oralsex.


Ämnesstartare

Blivande_japan:

Ah men jag definierar inte henne som het.

Nej, men hon kanske definierar sig själv som het, så varför skulle hon inte heta HetaEmma då?

Blivande_japan:

1. Jag har inte sagt att jag är hetare själv.2. Uppenbarligen är det ju inte de snyggaste (eller hetaste) på denna sida som väljer att ha bilder på sig själva...

Tycker dock inte man ska kritisera någons utseende på nätet om man inte har bild på sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

hon är inte tillåten att ha bild på sig själv.

Vadå hon? Det är ju en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tina von Vagina:

Vadå hon? Det är ju en kille.

Nej jag och Japanen har brottats ett par ggr och hon är verkligen ingen man. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Nej jag och Japanen har brottats ett par ggr och hon är verkligen ingen man.

Varför har hon då ett P bredvid namnet?


   
SvaraCitera

Tina von Vagina:

Nej, men hon kanske definierar sig själv som het, så varför skulle hon inte heta HetaEmma då?

Colgate kanske definierar sig själva som världens bästa tandkräm, men de får ändå inte marknadsföra sig som det hur som helst.

Tina von Vagina:

Tycker dock inte man ska kritisera någons utseende på nätet om man inte har bild på sig själv.

Sen när bryr jag mig om vad du tycker..?

Isotop:

Nej jag och Japanen har brottats ett par ggr och hon är verkligen ingen man.

Asså nu fåru ta å ge dig, bara för att du vann betyder det inte att jag är en tjej. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Colgate kanske definierar sig själva som världens bästa tandkräm, men de får ändå inte marknadsföra sig som det hur som helst.

Källa på det? Och även om så vore fallet så är det viss skillnad då HetaEmma inte har något vinstsyfte bakom sitt nick.

Blivande_japan:

Sen när bryr jag mig om vad du tycker..?

Nej, det kanske du inte gör. Om du vill framstå som feg är det väl upp till dig I guess.

Kan ju dock säga att jag förutsätter att HetaEmma är miljoner gånger hetare än du så länge du inte bevisar motsatsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tina von Vagina:

Varför har hon då ett P bredvid namnet?

Varför är du aspie?! [crazy]

Blivande_japan:

Asså nu fåru ta å ge dig, bara för att du vann betyder det inte att jag är en tjej.

[blush] joooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Varför är du aspie?!

Är ingen jävla aspie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tina von Vagina:

Är ingen jävla aspie.

Nä men vafan fatta då att allt kanske inte är vad det verkar dude vidga ditt perspektiv [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Nä men vafan fatta då att allt kanske inte är vad det verkar dude vidga ditt perspektiv

Det är klart jag förutsätter att någon är kille om den har ett P bredvid namnet. Precis som jag förutsätter att någon är tjej om den har ett F bredvid namnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tina von Vagina:

Det är klart jag förutsätter att någon är kille om den har ett P bredvid namnet. Precis som jag förutsätter att någon är tjej om den har ett F bredvid namnet.

Ja.


   
SvaraCitera

Tina von Vagina:

Källa på det?

Det var ett exempel. [smile]

Tina von Vagina:

Kan ju dock säga att jag förutsätter att HetaEmma är miljoner gånger hetare än du så länge du inte bevisar motsatsen.

Varför skulle jag bry mig om vad du "förutsätter". Förutom att det kommer från dig har det ingen verklighetsförankring alls utan är baserat på dina fantasier om hur jag möjligen skulle kunna tänkas se ut.


   
SvaraCitera

Booooring[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inte hur det skulle kännas behagligt om man inte suger av någon med en väldigt liten snopp.


   
SvaraCitera

isola:

Ser inte hur det skulle kännas behagligt om man inte suger av någon med en väldigt liten snopp.

d kanske kliar i halsen


   
SvaraCitera