Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt


Ämnesstartare

Det finns en kille i min klass som är hur söt som helst. Han är jättesnäll och är inte som alla andra killar som hela tiden ska försöka imponera. Jag pratar knappt med honom i skolan, men mina kompisar pratar ofta med honom. Men jag är helt säker på att han inte gillar dom på det sättet, dom gillar inte honom heller så. Men jag tycker om honom. Han har börjat gilla nästan alla mina statusar och jag har börjat gilla hans. Och idag puffade jag honom (dock är det ju puffkrig). Han puffade tillbaka, borde jag puffa igen? xD Jag är verkligen inte blyg bland människor men när han är i närheten är jag hur blyg som helst. Och han är med i en grupp som heter I'm shy around you, cause I really like you and don't know what to say.. Jag tror vi har en hel del gemensamt, och han har blivit med i samma grupper kort efter att jag blivit med i dom. Gillar han mig också kanske?... Jag vet ingenting, borde jag adda han på msn också? Kanske fråga om hans nummer... Sen rullar ju typ allt på, om han skulle gilla mig. Men har ni några tips om hur jag kan ta kontakt med honom?

Jo, jag kom på en viktig sak. Han är typ 10-15 centimeter kortare än mig, OMG xD Haha nej men, skulle det vara konstigt?

Tack, hoppas ni svarar. [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

haha, mobba mig inte xD


   
SvaraCitera

lojvis:

Men jag tycker om honom. Han har börjat gilla nästan alla mina statusar och jag har börjat gilla hans. Och idag puffade jag honom (dock är det ju puffkrig). Han puffade tillbaka, borde jag puffa igen?

[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

lojvis:

Och han är med i en grupp som heter I'm shy around you, cause I really like you and don't know what to say..

lojvis:

Jag tror vi har en hel del gemensamt, och han har blivit med i samma grupper kort efter att jag blivit med i dom.

[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Älskar den här tråden


   
SvaraCitera

lojvis:

han är med i en grupp som heter I'm shy around you, cause I really like you and don't know what to say

[love]


   
SvaraCitera

Det här är nog årets sötaste tråd. [love]


   
SvaraCitera

lojvis:

Tack, hoppas ni svarar.

Känner mig skyldig att hjälpa dig. [smile]
Går ni i samma klass?
Och hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lojvis:

Men har ni några tips om hur jag kan ta kontakt med honom?

Har du hans mobilnummer? Om du är blyg kan du SMS:a, annars kan du ju skriva på facebook. Fråga hur det är med honom till att börja med [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha årets sötaste tråd! [bigsmile]

Les voleurs:

Går ni i samma klass?
Och hur gamla är ni?

Japp vi går i samma klass, matteklass xD
Vi är båda 14 år [smile]

ClosingTime:

Har du hans mobilnummer? Om du är blyg kan du SMS:a, annars kan du ju skriva på facebook. Fråga hur det är med honom till att börja med

Näh, men isf addar jag bara honom på msn och sen så frågar jag om jag kan få hans nummer. [bigsmile]

Tack alla [love]


   
SvaraCitera

lojvis:

Japp vi går i samma klass, matteklass xD
Vi är båda 14 år

Försök prata med honom, om du inte riktigt vågar irl så kan du alltid börja på facebook eller liknande.
Är han inloggad just nu?
Börja prata med honom.
Kanske känns lite läskigt men du kommer tacka dig själv senare.


   
SvaraCitera

ta och prata med honom bara. använd så få stalkertrick i boken som möjligt


   
SvaraCitera

respons:

Det här är nog årets sötaste tråd. [love]

ggr 1000 [love]


   
SvaraCitera

lojvis:

Jo, jag kom på en viktig sak. Han är typ 10-15 centimeter kortare än mig

[shake][crazy]


   
SvaraCitera

lojvis:

Jag är verkligen inte blyg bland människor men när han är i närheten är jag hur blyg som helst. Och han är med i en grupp som heter I'm shy around you, cause I really like you and don't know what to say.

ÅHH [love]

Om ni går i samma mattegrupp så kan du ju fråga han om hjälp, eller sitta nära honom och försöka börja prata lite mer med honom. [smile]
Sedan kan du ju:

lojvis:

adda han på msn också? Kanske fråga om hans nummer..


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

lojvis:

Jo, jag kom på en viktig sak. Han är typ 10-15 centimeter kortare än mig, OMG xD Haha nej men, skulle det vara konstigt?

Äsch skit i det.


   
SvaraCitera