Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt med blyg tjej


Ämnesstartare

Det är en tjej i min skola som alltid går ensam. Jag tycker hon är ganska söt och skulle vilja ta kontakt med henne på något sätt. Nu kommer problemet. Jag själv är själv också en ganska blyg och tillbakadragen kille. Och som ni ser ibland lite för seriös [smile]
Har ni något tips på hur jag ska ta kontakt med henne?


   
Citera
Ämnesstartare

Hej, typ? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata med henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Facebook kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej, är det du som är klassmadrassen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg hej bara, hon kommer garanterat att bli glad[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skjut någon hon känner, gärna någon nära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, va många svar man fick! Och HEJ [smile]

Nu är det ju så att jag inte ens vet vad hon heter och jag skulle nog ge ett ganska fegt intryck om jag kontaktade henne för första gången på facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

prata med henne?

obvious. Men är ju för feg [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

egil:

obvious. Men är ju för feg

för eller senare måste du, om du vill få något positivt ur det hela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

för eller senare måste du, om du vill få något positivt ur det hela

I guess. Men vad säger man till någon man träffar för första gången?


   
SvaraCitera

Kom ihåg att ett "hej" skadar dig aldrig. Du kommer bara ångra dig senare om du aldrig tar chansen. Vad är det värsta som kan hända liksom? Hon kommer nog bara bli glad att känna sig uppmärksammad!

Våga, det finns på tok för många som inte vågar. Tänk hur många fler lyckliga par det skulle finnas om man bara vågade lite. [smile] Visst det är okej att vara blyg men låt inte din blyghet stå ivägen för mkt. Våga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej, assvårt att veta hur man skall ta kontakt med tjejer, bautaläskigt är det[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LinaBlondina:

Våga, det finns på tok för många som inte vågar. Tänk hur många fler lyckliga par det skulle finnas om man bara vågade lite. Visst det är okej att vara blyg men låt inte din blyghet stå ivägen för mkt. Våga!

Bara att ta tjuren vid hornen alltså. Tack


   
SvaraCitera

egil:

Bara att ta tjuren vid hornen alltså. Tack

Haha, precis! [wink] Har fått tänka så jag med. Bara "äh, det får bära eller brista. Nu kör vi!" Men liksom när man väl gjort så blir det "men det var ju inte så farligt?" [smile]

Så go for it dude!


   
SvaraCitera