Aviseringar
Rensa alla

Ta kontaKt med främmande kille!


hahahaha ni som läser det där kommer feltolka, alltså jag gillar inte unga tjejer haha, menade att hon såg ut att vara i målgruppen för provet vi just gjort[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
höna

"hej, va heter du"

najs to meet jo[cute]


   
SvaraCitera

Tickstart:

varje sekund du pratar om ditt älskade väder, går en sekund förlorad då du kunnat makea sweet, passionate love tyst nu

D1 vore 1 st under om du får ligga med d1 inställning1 [no-no]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

D1 vore 1 st under om du får ligga med d1 inställning1 [no-no]

äh, va[blush] har legat flera hundra gånger[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

har legat flera hundra gånger

Lena Handén räknas nt[mad][mad]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Lena Handén räknas nt[mad][mad]

still valid[cool]


   
SvaraCitera

Tickstart:

still valid

Jak r skeptisk!

[wink]


   
SvaraCitera

Tickstart:

jag tyckte såg ung ut, så jag gick ikapp

[rolleyes]


   
SvaraCitera

haha tyyst, klarifierade vad jag menade i inlägget efter!!![blush]


   
SvaraCitera

Säg bara " tja du känns som en schyst snubbe hängeru med å gör något efter skolan?"
eller om du är lite nykomling "Hej jag har lite problem med läxan kan du komma över å hjälpa mig med den?/and then you kiss in the moonlight"[party]


   
SvaraCitera

Millemannenn:

"Hej jag har lite problem med läxan kan du komma över å hjälpa mig med den?/and then you kiss in the moonlight"[party]

no way, [sad] alla tjejer som frågat mej om hjälp me läxan, menar du..[sad] har bara sagt typ "hör du verkligen hemma på universitet?" eller nåt sånt spydigt och gått iväg[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

såg jag en söt chey

Tickstart:

så jag gick ikapp och frågade om hon också gjort provet

Precis, men jag skulle också blivit jätteglad om en kille kom fram och pratade med mig, så killar borde väl uppskatta om en tjej kom fram och pratade?!

Tickstart:

hahahaha

[y]

höna:

"hej, va heter du"

Det vore nog det allra bästa att säga, tack [rolleyes] Och ändå var det inte speciellt svåra ord!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

"hör du verkligen hemma på universitet?"

Mhm! Skulle kännas en aning desperat att fråga om läxhjälp, men han skulle definitivt fattat vinken!


   
SvaraCitera

höna är fanatisk, visst är hon +_+


   
SvaraCitera

"Hej, jag har lagt märke till att du tittat mycket på mig och jag kan inte direkt förneka att jag också slängt ett antal blickar på dig... så va säger du, ska vi knulla?"....

Det krävs mod, men fan så glad han skulle bli, istället för allt jävla "Hej, va heter du?"...

Han vill knulla, du vill knulla, ni vill båda knulla. Lösning: Knulla!


   
SvaraCitera