Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt med kille? Hjälp


Ämnesstartare

Har gått 1a ring i 3 månader nu och har spanat in en snygging i 2an. Har gett honom blickar och leenden och fått blickar tillbaka ibland. Började följa honom på Instagram men han följde inte tillbaka. Vill tro att han inte vågar men det kan ju vara jag som är ful...
Vill såklart prata med honom direkt i skolan men han är alltid med sina vänner och vet inte vad jag skulle säga..??
Ska jag låta det va och fortsätta ge blickar tills han (kanske) följer tillbaka?
Eller ska jag adda hnm på snap och berätta att jag tycker han är fin och försöka få igång en konversation?
Känns som att jag redan tagit ett första steg och vill inte vara för desperat.


   
Citera
Ämnesstartare

Lägg till på snap, brukar vara en bra början Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara säg till han att du är intresserad av att lära läna han, detta kan du göra med en skärm mellan er eller ansikte mot ansikte. Ingen mening att dra ut på det och göra saker komplicerat i onödan.


   
SvaraCitera

Gör exakt som du skrev!


   
SvaraCitera

>han följde inte tillbaka. Vill tro att han inte vågar men det kan ju vara jag som är ful...

Kan man verkligen extrapolera något sådant från att någon inte följer tillbaka?!?!


   
SvaraCitera

Prata med honom! Antingen i verkligheten eller online. Blickar leder inte lika långt som ord. Lägg till honom på snap om det känns mest bekvämt. Kanske tycker han du är desperat, men då har du ju försökt i alla fall? (:


   
SvaraCitera