Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt med kille,hjälp!!


Skutt
Ämnesstartare

Hej!! Vet att det finns ganska många liknande trådar, men jag behöver hjälp! Skulle vara jättesnällt om ni tog er tid att läsa och komma med tips och hjälp.Jag har varit lite intresserad av en kille på samma skola som mig. Vi är lika gamla och vi går båda två i 8:an nu. Våra blickar har möts några gånger när vi har passerat varandra och vi brukar säga "hej" till varandra när vi går förbi. Jag vill gärna ta kontakt med honom, men jag vet inte hur. Vi passerar liksom bara varandra och då hälsar vi. Ska jag gå fram och säga hej? Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska fortsätta konversationen?  Rädd för en tyst stund...Jag är inte blyg eller så, men jag antar att jag nog blir det ändå när jag sak ta kontakt med honom. Snälla hjälp om hur jag ska göra. Vad ska vi prata om efter att vi sagt "hej"?Antar att rädslan är att han ska tycka att jag är random som bara går fram.... Vad sa ni till varandra när ni tog kontakt med en kille ni var intresserad av?Tacksam för svar!! 🙂


   
Citera

Ett "hej" är förstås en bra början. Men om  du inte vågar så prova skriv på facebook eller nåt liknande. 


   
SvaraCitera

Dra ett Dirty-Joke, bra sätt att bryta isen, väl därifrån kan det bara flyta på! 


   
SvaraCitera