Aviseringar
Rensa alla

Ta kontakt med tjej.


Ämnesstartare

Hej, det finns säkert 1000 stycken sånna här frågor men jag orkar inte leta efter exakt det jag behöver, så jag frågar istället:)

Jag har då "fallit" för en tjej på min skola. och det är inte bara utseendet som jag dras till, för det finns frera sånna tjejer på min skola, utan det är någonting mer än det"/ vet inte riktigt vad, men jag Kan Inte Sluta Tänka På Henne!!! problemet är bara den att hon har INGEn aning vem jag är och jag har bara märkt henne förs NU, och jag tittar på alla tjejer som går förbi mina ögon:) vi har helt olika scheman, vi skulle möjligen kunna mötas när vi båda har lunch samtidigt varannan torsdag, men då är hon med sina vänner och jag kommer INTE att "bara gå fram till henne och säga hur jag känner" framför dem, det vågar jag inte! det enda jag ser som möjlighet är om... typ vi ensamma åker hiss och den stannar i 10 minuter och under den tiden så pratar vi med varandra och bla bla bla bla.. men det är bara en dröm... hjälp mig snälla någon.

ps. jag har dyslexi så det tog lång tid och det var riktigt jobbigt att skriva det här (thank god for google translate) så ni vet bara hur allvarlig jag är..

+ jag tror att det är en snubbe som forsöker med henne också, han smörar som FAN på facebook, aja det har inte med någonting att göra men ändå

Tack<3


   
Citera
Ämnesstartare

!!!!!!!!! Det jag menar med att det är en annan kille som raggar på henne är att jag vill hinna före honom!!!!!!!!!!!:)


   
SvaraCitera

Men tänk så väldigt smickrad hon skulle bli om du gick fram och sa att hon är fin.


   
SvaraCitera

Obs: gör det inte som 1 styck creep.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manilla:

text

Ett enkelt "hej" kanske skulle vara en bra början?
Jag vet att det är svårt men vi måste ju börja nånstans.
Om du känner dig lite våghalsig så är också

antrax:

Men tänk så väldigt smickrad hon skulle bli om du gick fram och sa att hon är fin.

en bra idé! Förutsatt att hon inte är weird och inte gillar kommentarer. [rolleyes]

Manilla:

!!!!!!!!! Det jag menar med att det är en annan kille som raggar på henne är att jag vill hinna före honom!!!!!!!!!!!:)

!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Fullversion:

Image


   
SvaraCitera

respons:

version:

Haha har du tråkigt eller?

p.s. Tjejen borde ha sagt nej. d.s.


   
SvaraCitera

antrax:

Haha har du tråkigt eller?

Nej. [sad]

antrax:

p.s. Tjejen borde ha sagt nej. d.s.

Ovärd tjej isf, finns bättre att satsa på.


   
SvaraCitera

respons:

Nej. [sad]

Bra att du roar dig i alla fall.[wink]

respons:

Ovärd tjej isf, finns bättre att satsa på.

Vet. Därför du inte borde tuta i grabben att han ska välja den där ovärdiga bruden.


   
SvaraCitera

antrax:

Bra att du roar dig i alla fall.[wink]

Sten och glashus baby.

antrax:

Vet. Därför du inte borde tuta i grabben att han ska välja den där ovärdiga bruden.

Utgår ju från att hon är värd och säger JA!


   
SvaraCitera

respons:

Fullversion:

Varför är deras ben stympade? Du är en sjuk människa...


   
SvaraCitera

Lämna myrorna i fred:

Varför är deras ben stympade? Du är en sjuk människa...

Ja!


   
SvaraCitera

respons:

Fullversion:

[love]


   
SvaraCitera

Skriv en lapp[love]


   
SvaraCitera

Faceboooooooooooooooooooook
Puffa henne tills hon inte kan stå


   
SvaraCitera