Aviseringar
Rensa alla

Ta mig tillbaka!


Ämnesstartare

[cry] -Här sitter jag och gråter för mig... [sad]

Varför är jag född på 90-talet, och får lov att leva på sunkiga 2000-talet [tard]

Varför kunde inte jag bli född på mitten av 40-talet och fått växt upp med:

och sedan fortsatt med:

Slippa hemska stressen, mobiler/datorer, allt möjligt snack om övervikt, miljöproblem och slippa ha kompisar som endast umgås när det är fest (annars är de ju bara hemma vid datan)... Slippa allt jävla klotter och skit mot andra personer inte minst sagt brott.

Skulle sitta fint. Sedan början av 2000-talet har så gott som allt bara blivit sämre. Jorden är påväg under, var så säker!


   
Citera

40 talet var hemskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

40 talet var hemskt.

Ja, andra världskriget var i full gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sunshine inside - sunshine outside! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Äsch, det har alltid blivit sämre. Och det har alltid blivit bättre. Du har bara gjort det till en fråga om smak.

Blahg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv om hur du skulle ha levt om du varit född då! Kan bli en intressant bok eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartrockarpacket:

Skriv om hur du skulle ha levt om du varit född då! Kan bli en intressant bok eller något.

Tack för idén! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har Big Mac och nintendo, du kan säga ja och nej, och det finns tusen barn i världen som gärna byter det med dig!!! [no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Du har Big Mac och nintendo, du kan säga ja och nej, och det finns tusen barn i världen som gärna byter det med dig!!! [no-no][no-no][no-no]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Slippa (...) miljöproblem

DDT
[smile]
Allt blir bara bättre förr när man tittar på det nostalgiskt, hade du levat då så hade det varit lika tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmh vill också ha bakåframkeps och åka skateboard[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

å lyssna på nirvana


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och ha en tshirt med en sånhär på
Image


   
SvaraCitera