Aviseringar
Rensa alla

Ta sitt liv


Ämnesstartare

självmord är jävligt rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

Jag har hört att hon träffat nån, och han är allt jag aldrig var. Jag hör att du är säker nu, jag vaknar med tanken varje dag. Jag har hört att han är den rätte och att du verkligen menar det. Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

[ops]

Maxwinner:

självmord är jävligt rätt.

Håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

you die young, you die when you're young


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOVE IT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej emil (om jag minns rätt, d va länge sedan) hur mår du din bajsrövare?

nån gång borde vi dricka sprit o hålla käften för o citera de lyckliga kompisarna

e aspissnödig

thåström [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du minns rätt

e på sprit anyday dock e ja rätt kass på o hå¨lla käften i onykternt tillstånt

ge mig 1 gås så håller ja munnen stängd


   
SvaraCitera

Självmord är enligt mig, väldigt fel, obehagligt och då lär man ha nått det mest destruktiva tänk man någonsin kan nå i sitt liv.

Det är säkert många som tänker på det väldigt ofta, men att låta sitt liv rinna mellan sina egna fingrar, när det förmodligen kan kännas fruktansvärt jobbigt i livet med jämna mellanrum. Men tänker man att inget solsken kommer, så låter man sig själv ätas upp av det tänk.

Jag talar inte för alla, talar bara för det jag upplevt själv.

Livet är inte hopplöst hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staymob:

Självmord är enligt mig, väldigt fel, obehagligt och då lär man ha nått det mest destruktiva tänk man någonsin kan nå i sitt liv.

Det är säkert många som tänker på det väldigt ofta, men att låta sitt liv rinna mellan sina egna fingrar, när det förmodligen kan kännas fruktansvärt jobbigt i livet med jämna mellanrum. Men tänker man att inget solsken kommer, så låter man sig själv ätas upp av det tänk.

Jag talar inte för alla, talar bara för det jag upplevt själv.

Livet är inte hopplöst hela tiden.

Varför är det fel om man känner att man inte orkar längre?
Om man kämpat för att stå ut varje dag en lång tid men man aldrig mår bättre, är det inte okej att avsluta det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staymob:

Livet är inte hopplöst hela tiden.

Väldigt individuellt.


   
SvaraCitera
Lounge

vrf undrar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nyfiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

all the laughter
is just making me sad
---

my sense of humanity
has gone down the drain
behind every beautiful thing
there's been some kind of pain


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar närm an lyssnat för mkt på spotify oså går d ej lyssna mer, fml


   
SvaraCitera

m00d3k44k44n:

Varför är det fel om man känner att man inte orkar längre?Om man kämpat för att stå ut varje dag en lång tid men man aldrig mår bättre, är det inte okej att avsluta det då?

Jag nämnde det jag tänkte.


   
SvaraCitera
Lounge

själviskt vet jag inte. förut tänkte jag inte alls på det som själviskt. nu gör jag väll det mer. kan ju inte ens förstå vad man utsätter sin familj/nära för. mindre själviskt skulle vara att ge dem en chans att hjälpa en och sedan ev. överväga självmord. istället för att bara lämna de i hjälplöshet och förvirring. ofta blir man ju hjälpt av att inte vara ensam om sina problem. sedan finns ju psykiatrin också. jag tycker man ska försöka och försöka, det finns hjälp för det är säkerligen ingen unik upplevelse den som vill ta sitt liv upplever. när man har prövat allt i en lång period av sitt liv kanske det ej är själviskt att ta sitt liv.


   
SvaraCitera