Aviseringar
Rensa alla

Ta ut piercing i förskott


Ämnesstartare

Jo min piercare sa att jag skulle ta ut min navelpiercing efter ca 6 veckor, har gått 5 bara, kan jag ta ut den tro?


   
Citera

you gonna die[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

you gonna die[wink]

haha men sluta xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta inte ur den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

ta inte ur den.

Varför inte? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jomen en vecka hit och dit ska väl inte vara nån fara, för du ska väl sätta i ett annat smycke ? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raally:

jomen en vecka hit och dit ska väl inte vara nån fara, för du ska väl sätta i ett annat smycke ? [wink]

Ja precis 😀 ska bara byta det (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör nog inte så mycket ^^ bara det är ser bra ut och är läkt ialafall? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pajbarnet:

Ja precis 😀 ska bara byta det (:

då går det absolut, håll det bara rent så[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raally:

år det absolut, håll det bara rent så[y]

okej vad bra 😀 har du piercing? tänkte dom som har det vet oftast mest (:


   
SvaraCitera

Pajbarnet:

ska bara byta det

Tips: När du skruvar av kulan och ska ta ut smycket så kan du "möta upp" staven med den nya staven och trycka in den samtidigt som du drar ut den gamla. Kleta in den nya staven med helosan, blir mycket lättare att få igenom den då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

När du skruvar av kulan och ska ta ut smycket så kan du "möta upp" staven med den nya staven

Men där jag tog så kan man inte skruva bort kulan lixom, man skruvar bort smycket istället x) troru jag kan byta ut den en vecka för tidigt ;)?


   
SvaraCitera

Pajbarnet:

troru jag kan byta ut den en vecka för tidigt ;)?

jag tror inte att det har så hemskt stor betydelse när det handlar om naveln. den är ändå inte färdigläkt förrän om lång tid, så en vecka hit och dit liksom. Byt du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Byt du

Troru de e världt att riskera? jag menar tänk om det blir ngt :S för smycket är typ inte äckta eller så 😛


   
SvaraCitera

Pajbarnet:

för smycket är typ inte äckta eller så 😛

uhh. oäkta är ju aldrig bra. jag skulle inte.


   
SvaraCitera