Aviseringar
Rensa alla

Tabletter mot ångest?


Ämnesstartare

Hej jag är 16 år och får ibland väldigt mycket ångest. Ibland kan det gå flera veckor utan och när jag väl får det mår jag piss och det kan hålla i flera veckor. Vad jag beror på vet jag inte.

Undrar om det finns några tabletter jag kan ta mot det för jag vill inte sitta hos någon jävla kurator då jag är nöjd med mitt liv och hatar kuratorer.
Jag ska till ungdomsmottagningen och vårdcentralen nästa vecka, borde jag säga något där? Och vad jag ska jag säga? Någon som har erfarenhet? Går det ens att få tabletter mot det när jag är 16?

[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Kom igen, du är endast 16 år. Vänta istället tills den riktiga ångesten kommer, då när du kommit upp i ålder.

Men mot all förmodan går det att få tag på tabletter, och du kan bli väldigt beroende och väldigt korkad av dem.


   
SvaraCitera

Tänk om du äter tabletter och det inte hjälper kommer du ha ångest över att du ätit dem? :C

Hmm hmm Har inget speciellt intressant att säga utom typ att jag hållermed att kuratorer är äckliga svin. Hade en på skolan (som jag gick till) som berättade våra problem på krogen[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gabrielle:

Kom igen, du är endast 16 år. Vänta istället tills den riktiga ångesten kommer, då när du kommit upp i ålder.

har haft ångest sen jag var typ 14 år, vadå riktig ångest? vad vet du om de eller

Gabrielle:

Men mot all förmodan går det att få tag på tabletter, och du kan bli väldigt beroende och väldigt korkad av dem.

hur får man tag i de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sil3m:

har haft ångest sen jag var typ 14 år, vadå riktig ångest?

Vad, exakt, kan man ha ångest över (som är berättigat) när man endast är 14 - 16 år? Förstår du inte hur extremt korkat det låter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nämn det på ungdomsmottagningen tycker jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nämn det på ungdomsmottagningen tycker jag

okej taack[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gabrielle:

Vad, exakt, kan man ha ångest över (som är berättigat) när man endast är 14 - 16 år? Förstår du inte hur extremt korkat det låter.

du är korkad mother fucker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gabrielle:

Vad, exakt, kan man ha ångest över (som är berättigat) när man endast är 14 - 16 år? Förstår du inte hur extremt korkat det låter.

Hoppas att du skämtar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gabrielle:

Vad, exakt, kan man ha ångest över (som är berättigat) när man endast är 14 - 16 år? Förstår du inte hur extremt korkat det låter.

nä juste det finns inga inga under 18 år som mår psykiskt dåligt
jävla mongo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

mother fucker

Är annars ett ord.

Tycker snarare att du är den som är korkad här i sådant fall, som tycker att det är okej för en 16-åring att eventuellt få ta ett piller mot en känsla hon har - istället för att försöka "jobba" bort den. Herregud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gabrielle:

Tycker snarare att du är den som är korkad här i sådant fall, som tycker att det är okej för en 16-åring att eventuellt få ta ett piller mot en känsla hon har - istället för att försöka "jobba" bort den. Herregud.

vadå snackar du med mig?

allt jag sagt är mother fucker till dig så lägg inte några andra ord i min mun din mother fucker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burger:

Hoppas att du skämtar...

Anser inte att det finns något som är så pass allvarligt att man ska få ta tabletter för det i alla fall - när man annars är "nöjd med sitt liv". Min åsikt, ingen jävla lag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

allt

är du framtidstronärdöd?


   
SvaraCitera