Aviseringar
Rensa alla

Tack för den här tiden!


Ämnesstartare

Hej alla FINA UNDERBARA LJUVLIGA UM:are!

Var sak har som bekant sin tid. Efter fyra år som webbansvarig på Ungdomar.se (och dessförinnan fyra år som redaktionschef och ideell skribent) har det nu blivit dags för mig att tacka för mig och kila vidare i arbetslivet.

Det känns förstås väldigt sorgligt på många sätt och vis. Under de här åtta åren har jag fått möjlighet att arbeta med frågor som står mig väldigt nära hjärtat, varit med och utvecklat sajten och våra olika sidoprojekt och framförallt haft det stora privilegiet att få lära känna en hel drös med underbara människor härifrån!

Samtidigt ska det bli kul att få ta mig an nya utmaningar. På måndag börjar jag en ny tjänst som webbredaktör/kommunikatör på Barnombudsmannen – en myndighet som arbetar med barn och ungas rättigheter. Under 2016 kommer deras huvudfokus att ligga på barn på flykt och hur deras rättigheter uppfylls och respekteras, vilket känns väldigt angeläget i dessa tider.

Jag jobbar min sista dag på UM imorgon, sedan plockas mitt gröna admin-A bort. Till en början kommer time att kliva in och ta över mina grundsysslor – precis som när jag var ute och backpackade i våras alltså. Så ni lär inte märka några större förändringar då. Hur det blir sedan kan jag inte svara på i dagsläget, men jag känner mig  väldigt trygg med att finisarna här på kontoret kommer att hitta en kanonperson som kan ta vid med nya fräscha ögon och göra sajten ännu bättre! Party

Varmaste kramen till er alla, och stort tack för den här tiden! Hjärta
/André

Inlägg från Time: Missa inte vår hejdå-intervju med finaste André - den hittar ni här


   
Citera
Ämnesetiketter

Keep in touch kompis, kommer sakna dig här Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

LYCKA TILL HjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera
mynona

Åh, jag som alltid blir sorgsen av sådant här! Vi har inte pratat så ofta, men jag har uppskattat din närvaro. Du har gjort ett bra jobb här.
Synd att du nu försvinner, och lycka till i framtiden.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej då å lycka till Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lycka till!!!!!!!!!!!!!

Ha det fiiiiiiiiiiint!!!!

GråterHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har hört ryktet cirkulera så nu fick jag det bekräftat. Du kommer säkert att utföra ett toppenjobb på Barnombudsmannen! 

LYCKA TILL!  Blink


   
SvaraCitera

Hej då och lycka till med allt vad du tar dig för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej då och ha det bra! Hjärta
Lycka till! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lev väl!


   
SvaraCitera

Naaw :/ Tråkigt att du lämnar... men det blir nog och jag hoppas att det blir, bra för dig.
Hejdå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdå, tack för att jag tar över efter dig. Mycket glad Hjärta


   
SvaraCitera

Farväl André, tack för allt, lycka till och sköt väl om dig! Hjärta

Avskedstrudelutt


   
SvaraCitera

2f0.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hare gött! 


   
SvaraCitera