Aviseringar
Rensa alla

Tack för den här tiden!


Hej då och ha det så bra.
Lycka till! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka till och ha det bra!Tumme uppHjärta Hör av dig när du behöver en linux admin-konsultCool


   
SvaraCitera
time
 time

stoner:
Jag har hört ryktet cirkulera så nu fick jag det bekräftat. Du kommer säkert att utföra ett toppenjobb på Barnombudsmannen! 

LYCKA TILL!  Blink

Måste bara fråga: hur tusan skulle ett rykte kunna ha cirkulerat? Det är ingen som känt till det förrän alldeles nyligen. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
"ok"

fan vad dryg nu säger du förlåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltid tråkigt när någon slutar :`( Lycka till Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WaaatLedsen

Vill inte säga lycka till då jag är vidskeplig och inte vill riskera att dra otur över någon. Så... jag vet inte, ha det så roligt med din nya tjänst kanske passar? Tror jag? Eller?

Hjärta


   
SvaraCitera
Cobrak

Ha det fint!


   
SvaraCitera
mens
 mens

lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Måste bara fråga: hur tusan skulle ett rykte kunna ha cirkulerat? Det är ingen som känt till det förrän alldeles nyligen.

Det var väl inget rykte utan det var väl mer bara kalla fakta. Genom "A" som jobbar på BO fick jag reda på att "B" skulle ersättas av "C" som jobbar för UM.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Ha det fint och lycka till! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för lång, trogen tjänst. Jag är förvissad om att Time kan plocka upp handsken ganska sömfritt och bra imorgon också. 


   
SvaraCitera
time
 time

stoner:

Det var väl inget rykte utan det var väl mer bara kalla fakta. Genom "A" som jobbar på BO fick jag reda på att "B" skulle ersättas av "C" som jobbar för UM.

Aha!


   
SvaraCitera

Lycka till och tack för den här tiden!!! 


   
SvaraCitera

Har inget originellt att säga men lycka till!Glad


   
SvaraCitera