Aviseringar
Rensa alla

Tack UM


Ämnesstartare

Är lite.. äh

I alla fall, tack för allt ni givit mig under dessa år. Jag vet att jag ofta betett mig vrångt och det skyller jag på mänsklighet.

Har utvecklats mycket under mina år här, det har nog alla. Få kan förneka att inte UM haft någon del i detta. Så ett stort [love] till alla er

Kör gärna på konceptet ingen nämnd ingen glömd, men ni vet vilka ni är, alla som jag har eller har haft en djupare vänskapsrelation med, och ni få som haft en speciell plats i mitt hjärta.

Jag vill träffa er alla mer och tala med er mer. Dock existerar begreppet geografisk plats tyvärr. Vill lära känna er och ta del av vilka ni är på djupet(bögvarning jag vet)

Jag är oändligt tacksam för möjligheterna UM givit mig, annars hade jag kanske bara sprungit runt och tänkt på brudar, sprit och bilar som de flesta andra av hankön i min egen ålder.

Vill btw be om ursäkt till kakaoxo för att jag är så jävla dum i huvudet. Förlåt.

Så ja, här har ni mig helt seriös osv, seriös men vad jag tänker och vem jag är. Skulle vara trevligt om ni också ville vara det i denna tråd.

Kort och gott är väl diskussionsunderlaget ytterst svävande, har ni egna tankar? vill ni fråga något? kör på.

Min dröm är en värld där alla människor bär sina förhoppningar och tankar på utsidan, väl synliga. För jag är övertygad om att de flesta av är underbara innerst inne.

Så.. det var nog allt. Fokusera på det positiva och vända mitt meningslösa liv till något bättre, slippa depressioner och I-landsproblemet självmordstankar.

Det var allt. [love] På er, haters gonna hate och /care osv


   
Citera
Ämnesstartare

är du full eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

är du full eller

Sweet.

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, ibland slinker det bara ur mig saker [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Oj, ibland slinker det bara ur mig saker

Respekterar dock frågan, inte en allt för konstig slutsats med tanke på situationen. [party] Hade nog kunnat dra liknande slutsatser.

Dock är det egentligen ej väsentligt om jag är påverkade av något eller inte, inte enligt mig i alla fall.

Gud vad dålig jag är på att sammanfatta atm, no hard feelings kort och gott.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pendulum:

[love]

[love] btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och????

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

nej skoja. tack själv, eller varsågod. [blush][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

och????

[bigsmile][bigsmile][love]

helutuhle:

nej skoja. tack själv, eller varsågod.

Tack så jävla mycket Elin.

isola:

[love]

Oj, oväntat.. [surprised]
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Oj, oväntat.. [surprised]
[love]

menvafan, nää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Tack så jävla mycket Elin.

låter lite som ett hot. vet inte hur jag ska ta det.....TACK SÅ JÄVLA MYCKET ERIK....[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Respekterar dock frågan, inte en allt för konstig slutsats med tanke på situationen.

Nä skriver känslofyllda hyllningstrådar mitt i natten liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

låter lite som ett hot. vet inte hur jag ska ta det.....TACK SÅ JÄVLA MYCKET ERIK....

Menade det så seriöst att smileys blev överflödiga.

framtidstron lever:

Nä skriver känslofyllda hyllningstrådar mitt i natten liksom.

[bigsmile] mm

isola:

menvafan, nää

Jo, det vill jag å det starkaste påstå! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

är glad att jag fått lära känna dig![crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

eller ah, nu låter det som jag känner dig jättebra, vilket jag ju ej gör men.. du vet vad jag menar!!!


   
SvaraCitera