Aviseringar
Rensa alla

tack vare crypto


Blivande_japan:

i jämförelse med mitt offer som är typ... 23 el nått höhöhö

DET ÄR ARAZOID, OMG! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

människorna

el kanske jag ska säga människan då d1 mest handlar om 1..????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Så om nån är snygg, men verkar snäll, ska du inte ligga med dem. Eeeh?

det har jag inte sgat, har bara sagt att jag går efter utsidan, sen om de är snälla är det ett plus, fast det är jobbigt att ligga med folk bara för att, så tänkte mer i mitt val av pojkvän ska jag gå tillväga på detta sätt!

Rödingajävel:

DET ÄR ARAZOID, OMG!

[blush][wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

pga: då får jag åtminstone ligga med ngn som är fett snygg[y]

and it ends there

Wanking BC:

[shake][cry][chocked]

yep där rök din chans [cry][wink]


   
SvaraCitera

honolulu:

yep där rök din chans

Hahaha, varför så elak?! [shake][sad]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Hahaha, varför så elak?! [shake][sad]

de va min första tanke innan ja såg vem som hade skrivit inlägget okej?? [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

yep där rök din chans

men sluta, han är för ung!![no-no]

Dold text: de måste ju vara typ 20 iaf så att de kan köpa sprit åt mig...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

det har jag inte sgat, har bara sagt att jag går efter utsidan, sen om de är snälla är det ett plus, fast det är jobbigt att ligga med folk bara för att, så tänkte mer i mitt val av pojkvän ska jag gå tillväga på detta sätt!

Höhö, nu säger du ju emot dig själv. Nyss sa du ju att de du låg med innan var snygga och verkade snälla, då gör du ju redan rätt. Eller? 😛


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Dold text: de måste ju vara typ 20 iaf så att de kan köpa sprit åt mig...

mm chena bruttisen mm [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Höhö, nu säger du ju emot dig själv. Nyss sa du ju att de du låg med innan var snygga och verkade snälla, då gör du ju redan rätt. Eller? 😛

fast nu blire jättekonstigt!!! här pratar jag pojkvänsmaterial å sån skit, menade att jag ej gick efter utsidan föruyt, att jag ej tyckte att de var fula, fast ej överdrivet snygga heller, så nu ska prio nr 1 vara utseende tänkte jag!!!


   
SvaraCitera

honolulu:

de va min första tanke innan ja såg vem som hade skrivit inlägget okej??

[sad]


   
SvaraCitera

eller så kanske du skall vänta tills du verkligen ser att insidan är fin?[confused]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

fast nu blire jättekonstigt!!! här pratar jag pojkvänsmaterial å sån skit, menade att jag ej gick efter utsidan föruyt, att jag ej tyckte att de var fula, fast ej överdrivet snygga heller, så nu ska prio nr 1 vara utseende tänkte jag!!!

Förvirrande. [shake] De du varit ihop med var så, eller va? [tard] HERRREGGUUUUUUUU ASSO SNACKA LITE REAL VA??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

eller så kanske du skall vänta tills du verkligen ser att insidan är fin?

fast.. nä, då kan jag ju redan ha blivit jkär å då är det för sent, bättre att jag gillar utsidan bara åtminstone!!![confused]

Rödingajävel:

Förvirrande. De du varit ihop med var så, eller va? HERRREGGUUUUUUUU ASSO SNACKA LITE REAL VA??????

aaaah han var såååå och m'nniskor jag nästan var ihop med också,, så nu jävlar dks jhag bara på efter utsidan_!!!!


   
SvaraCitera

[y][y][y][y][y]


   
SvaraCitera