Aviseringar
Rensa alla

Tacka JA till paradise hotel?


Aldrig sätt programmet.

Anarkandi:

Tyckte det var fint när en kille fick i uppdrag att vara otrogen med en tjej, och genomförde det. Den han låg med skulle dessutom åka ut omedelbart, om han lyckades. Fint. Snällt.

Orka bry sig om sådant. [crazy] Inte som om de dör heheh ... man kan ju knappast lita på människor där.

En fråga till tråd-skaparen, varför tror du att du blev antagen? [crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Angelize:

Vill du bli känd som en Ö-kändis och skämma ut dig så gör det. Den stämpel kan du inte tvätta bort.

Sant. [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fast iof... om man skulle driva med hela grejen och planera från start kanske man skulle kunna få det [bigsmile][cool][cool]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Tyckte det var fint när en kille fick i uppdrag att vara otrogen med en tjej, och genomförde det. Den han låg med skulle dessutom åka ut omedelbart, om han lyckades. Fint. Snällt. [love]

Han skulle inte vara otrogen uttryckligen, utan bara tillbringa natten med henne. Dessutom fick han skicka ut vem han ville i det paret och valde den andre. Han planerade det dessutom med sin partner, så det var inte otrohet.


   
SvaraCitera

om jag nu hade ansträngt mig och sökt så hade jag väl tackat ja


   
SvaraCitera

Om du inte har något emot att folk kommer ha en massa förutfattade meningar om dig efter att programmet är slut, så kör på.

Förstår för övrigt inte vad som lockar någon att deltaga i programmet. Är ju inte som att man presterar något annat än att vara en skitstövel ;d


   
SvaraCitera

Att det sänds på TV, är den enda nackdelen jag kan komma på.

Men det där tänkte väl du igenom innan du sökte!? [crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

om jag nu hade ansträngt mig och sökt så hade jag väl tackat ja

En till anledning varför detta är ett troll [crazy][crazy]

S3ON:

Men det där tänkte väl du igenom innan du sökte!?

fett nativt att tro att folk som ställer på där gör det [wink]


   
SvaraCitera

Asha:

fett nativt att tro att folk som ställer på där gör det [wink]

Haha, men nått måste hon väl ha tänkt! [bigsmile][crazy]


   
SvaraCitera

Nachac:

Han skulle inte vara otrogen uttryckligen, utan bara tillbringa natten med henne. Dessutom fick han skicka ut vem han ville i det paret och valde den andre. Han planerade det dessutom med sin partner, så det var inte otrohet.

Bra att du har koll. [y] Tycker fortfarande han är ett svin, o.s.v.


   
SvaraCitera

Angelize:

Tvivlar på att någon på UM blivit inbjuden. TVIVLAR.

hade iofs varit intressant att se om det varit med massa um:are...[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Öhm, trodde fortfarande de sökte deltagare. De tjatar ju om det på sexan hela tiden.

Ja dom söker säkert fortfarande 🙂


   
SvaraCitera

syndicate:

Ja dom söker säkert fortfarande 🙂

Sökandet brukar väl vara över när de kontaktar folk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

En fråga till tråd-skaparen, varför tror du att du blev antagen?

Haha ingen aning faktiskt. För att jag ser bra ut och för det jag skrev antagligen, haha.

En annan sak är att man behöver väl inte skämma ut sig? Sen spela roll om man gör det. Man underhåller ju tittarna 😉 Det är inte så att jag ska ha sex i tv... man ska aldrig säga aldrig men jag tror jag inte går så långt.

Jag är en jävel på att skämma ut mig i vanliga fall så.. haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Sökandet brukar väl vara över när de kontaktar folk?

Jag har ingen aning. Isåfall är det över idag för det var idag dom ringde. Sen kanske inte människorna dom valt ut är som dom tänkt, och söker vidare. Vad vet jag 🙂


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Bra att du har koll. [y] Tycker fortfarande han är ett svin, o.s.v.

Gick ju ut på att vara det. Alternativet var ju att åka ut.


   
SvaraCitera

syndicate:

En annan sak är att man behöver väl inte skämma ut sig?

De vinklar ju allt precis hur de vill. [zzz]
Och när du väl är där så faller du in i mönstret. Du kommer garanterat göra saker du inte tror att du skulle kunna.
Du kommer ju bli en hatad B-kändis men om du inte har något bättre alternativ i form av jobb eller utbildning så kör på.


   
SvaraCitera