Aviseringar
Rensa alla

täbb frilla


VAX, öh, gele


   
SvaraCitera

etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallå, Thundercracker, dags att vakna[rolleyes]


   
SvaraCitera

Du drar ut i skogen och letar rätt efter en snigel-Jaevel , sen pressar du slemm ur den , och häller i en liten plasthink ( helst en sådan man bygger sandslott av ) , sedan tar du hinken och häller över dig allt( huvet') , sedan sticker du , Fort som Faan ! , te Frysen som måste hava en Temperatur på exakt , -18.536 Grader , och kyler skallen där i, ja Ca 15 dagar , ( Beror helt på vilket Kylskåp du har [no-no] ). Sedan är de klart ! , men passa dig för Solen - Den kan va för-jävlig.


   
SvaraCitera

den var ful[blush]


   
SvaraCitera

Riiikard:

Kylskåp

Frys* [blush][y]


   
SvaraCitera

Skulle nog satsa på att få håret att torka i motsatt riktning efter tvätt, och sedan med hjälp av gelé resa det upp på den del man vill få upp. Sen kan man nog fixa till resten med händerna. Och som på killen i mitten, så är det ju bara att kamma som vanligt där framme. Tror det är betydligt enklare att göra än att försöka beskriva. Men däremot förstår jag inte varför man ska gå runt och se ut på det sättet...
Har hellre min lite udda rockabilly-frisyr än att se ut som ett dussinbarn från en "hipp" förort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

plasthink ( helst en sådan man bygger sandslott av )

Bygger du sandslott av plasthinkar? Men då är det ju inget sandslott utan ett plasthinkslott[tard]


   
SvaraCitera

asså jag fattar inte varför alla har så mkt emot stockholmare, o täbb-frillorna. haha, snälla. skaffa er nått bättre själva. jag som stockholmare skrattar åt er.


   
SvaraCitera

Andy_91:

asså jag fattar inte varför alla har så mkt emot stockholmare, o täbb-frillorna. haha, snälla. skaffa er nått bättre själva. jag som stockholmare skrattar åt er.

finns mycket bättre än frisyrerna killarna på bilden har. att man vill se ut så är ju bara det ett skämt i sig.


   
SvaraCitera
Hando

Andy_91:

asså jag fattar inte varför alla har så mkt emot stockholmare, o täbb-frillorna.

Avund...?


   
SvaraCitera

Hando:

Avund...?

de e precis va de e.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera