Aviseringar
Rensa alla

Tänd/förälskad (?) på min danslärarinna


Ämnesstartare

Nu är det såhär att jag har tränat dans nu ganska länge, och för ett år sedan fick vi en ny danslärarinna. Och jag har aldrig varit kär/tänd/förälskad/sett på en tjej på det sättet förut! ...men med henne. Jag vet inte vad det är! Hon är så grymt söt och samtidigt snygg. Har världens vackraste hår. T.o.m när hon är svettig luktar hon gott. Hon har så vackra läppar, vill bara kyssa henne. Jag vill liksom HA henne så mega-super-mongo-mycket!!!!! [chocked] Hennes underbara leende.. Hennes skratt... Hennes asheta kropp..

Sedan har vi ju x-antal problem här i ekvationen:

1. Jag har pojkvän
2. Hon har sambo (kille)
3. Hon är 30
4. Jag är 18
5. Tror knappast hon någonsin hon skulle se på mig, sin elev, på det sättet

Jag vet att hon är bi-sexuell för hon har haft flickvänner. Och pojkvänner. Och ja.

Jag är ju inte ens ute efter att inleda något slags förhållande, men det är kämpigt att träffa henne hela tiden och ja! Vad ska jag göra? Vad har hänt med mig? Har ALDRIG känt såhär förut!


   
Citera
Ämnesstartare

hum, ja.. kan du dansa någon annanstans?
annars får du antingen försöka dämpa känslorna eller ge utlopp för dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan ju inte göra det. Bor i en mindre stad i detta avlånga land och det finns inte så mycket att välja på. Samtidigt vill jag ju inte lägga av med dansen då jag har hållit på sedan jag var 7 år gammal, det är som en del av mig att dansa.

Det är så jobbigt att dämpa också då det känns som att känslorna blir starkare varje gång jag ser henne :/ Dock skulle jag aldrig försöka mig på något. Totalt omöjlig situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det låter kasst.
vet inte vad du ska göra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland suger livet 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kkärlek:

Ibland suger livet 🙁

aa 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kkärlek:

Har världens vackraste hår. T.o.m när hon är svettig luktar hon gott. Hon har så vackra läppar, vill bara kyssa henne. Jag vill liksom HA henne så mega-super-mongo-mycket!!!!! Hennes underbara leende.. Hennes skratt... Hennes asheta kropp..

åh så fint, känner igen det.

kkärlek:

Jag vet att hon är bi-sexuell för hon har haft flickvänner

hur vet du?

kanske tala med henne efteråt? om hon inte är ett dugg intresserad lär det ju märkas och du kan nog komma över det...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

hur vet du?kanske tala med henne efteråt? om hon inte är ett dugg intresserad lär det ju märkas och du kan nog komma över det...?

Jag vet att hon haft flickvänner för att jag pratat med henne om det en gång efter en lektion för ungefär ett halvår sedan. Jag stannade över då jag inte lärt mig en del av koreografin ordentligt och hon erbjöd sig att hjälpa mig.

Sedan tror jag inte att hon är intresserad.. Är nog alldeles för ung för henne och dessutom är hon redan i ett väldigt stadigt förhållande.

Vill faktiskt inte ens veta om hon är intresserad. Älskar ju min pojkvän...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemskt. Vill nästan börja gråta efter varje träning för jag börjar sakna henne så mycket.


   
SvaraCitera
Paseo

[sad]
men fint å va så kär. så härliga pirriga känslor. värdelöst på samma gång när det verkar omöjligt.
men det kanske det inte är, man kan känna om ngn är intresserad. ganska tydligt faktiskt. tex min trafiklärare är kär i mig. jisses va weird å sätta ut det sådär.
märkte att han tittade å kände konstiga känslor i mig, å sen har han erkänt utan att han trodde jag visste. jag är inte intresserad av den typen över huvud taget dock så mmmmm men han är typ dubbelt så gammal som mig ändå

hon kanske har märkt, men trivs ändå i ditt sällskap? det vet man ju aldrig [blush]
jag menar om hon är intresserad av dig kanske inte du kan känna för att du är så fylld av känslor gentemot henne.
ok vet inte om du kmr fatta ett skit av detta ja e så röriiiig men mmmm fråga isf så kan jag försöka förklara bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nje, tror inte hon märkt. Jag är egentligen inte den blyga typen. Men med henne är jag det. Det är något med henne som gör mig så oerhört blyg. Jag vill springa fram och kyssa henne, slita av henne alla kläderna, älska med henne. Fast jag gör ingenting. Blir extremt blyg i närheten av henne.

Alltså jag vet faktiskt inte ens hur man ska förklara allting. Har ALDRIG känt såhär förut. Och här har jag gått hela livet och trott att jag är helt straight. Detta är sjukt. Vad är det för fel på mig? Jag kan ju inte gå och bli kär i en tjej. Helt fel tjej dessutom. Har dessutom en pojkvän. Vi har varit tillsammans i fyra år. Vill aldrig vara utan honom. Men hela hans aura börjar blekna för mig nu. Varje gång han kysser mig tänker jag på henne. Detta är inte rättvist mot någon. Inte mot någon. Någon. Någon!

JÄVLA hon! Blir så förbannad! Måste hon vara så underbar!?!?!?!


   
SvaraCitera
Paseo

kkärlek:

Nje, tror inte hon märkt. Jag är egentligen inte den blyga typen. Men med henne är jag det. Det är något med henne som gör mig så oerhört blyg

va jag menar är att man kan känna, inte att personen som är kär gör ngt för att den andra ska märka mmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

va jag menar är att man kan känna, inte att personen som är kär gör ngt för att den andra ska märka mmmm

Att hon kan känna att jag tycker om henne eller? [cute]


   
SvaraCitera
Paseo

kkärlek:

Att hon kan känna att jag tycker om henne eller?

precis googla på den du så kanske du får nåt mer vetenskapligt svar för jag antar att det handlar om vetenskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

precis googla på den du så kanske du får nåt mer vetenskapligt svar för jag antar att det handlar om vetenskap

Det gör det säkert. Alltså fy fan. Jag är så less! Funderar starkt på att lägga av med dansen helt och hållet bara för att slippa det här. Det gör ju ont att sakna någon dygnet runt.


   
SvaraCitera