Aviseringar
Rensa alla

Tänd/förälskad (?) på min danslärarinna


Paseo

kkärlek:

Det gör det säkert. Alltså fy fan. Jag är så less! Funderar starkt på att lägga av med dansen helt och hållet bara för att slippa det här. Det gör ju ont att sakna någon dygnet runt.

du borde få ngt slags expertsvar
när jag va yngre brukade jag ringa BRIS
nu är jag iofs också 18 men man får ringa fram tills man är 18
dom är jättebra att prata med så du borde verkligen skynda dig innan dom har julstängt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

du borde få ngt slags expertsvar
när jag va yngre brukade jag ringa BRIS
nu är jag iofs också 18 men man får ringa fram tills man är 18
dom är jättebra att prata med så du borde verkligen skynda dig innan dom har julstängt

Faktiskt en väldigt bra idé. Men tanken på att prata i telefon med en total främling känns lite skumt...


   
SvaraCitera
Paseo

kkärlek:

Faktiskt en väldigt bra idé. Men tanken på att prata i telefon med en total främling känns lite skumt...

mmm det va det första gången också
men när man väl brytit isen är det såå bra
första gången jag ringde va jag en jätteblyg människa o vågade inte såga nåt när det blivit min tur (telefonkö du vet uuhh)
men hon som svara va jättestöttande å började fråga helt random frågor för att få igång mig
dom är vana vid människor som är osäkra o inte vet va dom ska säga
säkert me folk som ba lägger på också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kkärlek:

Men hela hans aura börjar blekna för mig nu. Varje gång han kysser mig tänker jag på henne. Detta är inte rättvist mot någon. Inte mot någon. Någon. Någon!

JÄVLA hon! Blir så förbannad! Måste hon vara så underbar!?!?!?!

Jag känner med dig! Jag har också känt sådana starka känslor till tjejer jag inte kan få. [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

dom är vana vid människor som är osäkra o inte vet va dom ska säga

jag tror att det är 80% av de som ringer dit dessutom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

mmm det va det första gången också
men när man väl brytit isen är det såå bra
första gången jag ringde va jag en jätteblyg människa o vågade inte såga nåt när det blivit min tur (telefonkö du vet uuhh)
men hon som svara va jättestöttande å började fråga helt random frågor för att få igång mig
dom är vana vid människor som är osäkra o inte vet va dom ska säga
säkert me folk som ba lägger på också

Ja... jag kanske borde ge det ett försök ändå.

ceka92:

Jag känner med dig! Jag har också känt sådana starka känslor till tjejer jag inte kan få.

Det är hemskt. Så jävla hemskt! Förut har jag trott att jag varit olyckligt kär, men det är INGET mot detta [cry]


   
SvaraCitera