Aviseringar
Rensa alla

Tändargas


Ämnesstartare

vilka här har provat boffat tändargas?
slutat med med eller fortsätter ta det?
hur blev det?

höll på med den skiten som fan förut, runt 1-4 ggr i veckan (tattigt haha). Har dock slutat med det nu efter att en polare hamnade på sjukhus för det osv.
Har fuckat upp mitt huvud helt. Ser små ljusa blinkande prickar helatiden (syns bättre i mörker) och är jävligt trög tänkt.
Någon mer det blivit så för? eller ngt annat? 😀


   
Citera
Ämnesstartare

bitchslap:

höll på med den skiten som fan förut, runt 1-4 ggr i veckan

Varför? Det finns inte mycket saker man kan göra som är sämre än det, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Varför? Det finns inte mycket saker man kan göra som är sämre än det, faktiskt.

Vilket tror du är värst, tändargas eller bensin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Vilket tror du är värst, tändargas eller bensin?

Det är typ lika farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Vilket tror du är värst, tändargas eller bensin?

Tändargas består av alkaner som slukar syret i blodet och därmed syretillförseln till hjärnan: dåligt.
Bensin består av aromatiska, cykliska kolväten, lite alkaner och ketoner som slukar syret i blodet och därmed syretillförseln till hjärnan: dåligt.
Vet inte vad som är värst, men båda har en jävligt bra förmåga att ta kol på neuron.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

båda har en jävligt bra förmåga att ta kol på neuron.

Jo, det visste jag också. Frågan är vilket som är värst, även om ingen av dem är att rekommendera. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Jo, det visste jag också. Frågan är vilket som är värst, även om ingen av dem är att rekommendera.

Frågan är om det inte är ointressant, eftersom man ska undvika möget. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Frågan är om det inte är ointressant, eftersom man ska undvika möget. [smile]

Irrelevant kanske, men det är definitivt intressant. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sniffa lim, tändargas, lacknafta etc kärs så misär. Får mig alltid att tänka på kloakbarn i ryssland =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Varför? Det finns inte mycket saker man kan göra som är sämre än det, faktiskt

ah men jag mådde inte så jävla bra då heller :'d


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Drogdebatt


   
SvaraCitera

Min kusin och hennes kompis boffade för första gången, och hon dog på smacket, så kan inte fatta hur du kan ha gjort de 4 ggr i veckan, roflcopter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumheter.
Om du eller någon nu måste berusa sig med någon drog, så finns det så många säkrare alternativ.


   
SvaraCitera

bitchslap:

eller ngt annat? 😀

gravt dement i circus ett halvår har blivit en sakta förbättring och är nu några år efter någerlunda återställd..

Användarnamn:

ch hon dog på smacket, så kan inte fatta hur du kan ha gjort de 4 ggr i veckan, roflcopter

hon kankse glömde andas`? ^^

ether och alkohol dom ända lösningsmedel som är värt något imo/ har dock inte gett mig på bensin men det verkar vara ännu skabbigare(än butan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitchslap:

höll på med den skiten som fan förut, runt 1-4 ggr i veckan (tattigt haha). Har dock slutat med det nu efter att en polare hamnade på sjukhus för det osv.
Har fuckat upp mitt huvud helt. Ser små ljusa blinkande prickar helatiden (syns bättre i mörker) och är jävligt trög tänkt.
Någon mer det blivit så för? eller ngt annat? 😀

:D:D:D:D:D:D


   
SvaraCitera