Aviseringar
Rensa alla

tände min cigg åt fel håll


Lounge
Ämnesstartare

pga mörkt ute

:I

slösad cigg

fick mig att tänka på när jag var liten så trodde jag att man rökte med filtret utåt!!!

sen trodde jag att tjejen ALLTID var överst när man hade sex

😛

vad trodde ni för konstiga saker när ni var små


   
Citera

Trodde barn kom från en maskin [cool]


   
SvaraCitera

vill också röka 🙁

jag trodde att skorstenar var molnmaskiner
finns många sm tänkt det

i en tråd på fb


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

hahahhaha juste fattade inte alls postlådor sånna man postar sin post i hur den kom därifrån till adressen man skickade till.. trodde d åkte ner i röret postlådan står på och typ åkte under jorden

jätteknäpp var jag


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

frukt:

vill också röka 🙁

rök då!

frukt:

jag trodde att skorstenar var molnmaskiner

hahahaha aw


   
SvaraCitera

sex var enbart för reproduktion och man gjorde det under tillsyn av utbildad personal


   
SvaraCitera
Hando

Ej skillz. Hänt mig med fast i onyktert tillstånd och med slim. De rackarna är luriga.

Trodde förövrigt att det uttalades brevgrävare, istället för brevbärare. Så trodde att alla brevbärare grävde ner posten först för att sedan gräva upp den igen och lägga i brevlådor.


   
SvaraCitera

fattade inte hur fax fungerade (gör fortfarande inte)
hur kan ett meddelande åka genom apparaten till en annan? finns det någon hemlig tunnel under marken? [love]


   
SvaraCitera

Hando:

Trodde förövrigt att det uttalades brevgrävare, istället för brevbärare. Så trodde att alla brevbärare grävde ner posten först för att sedan gräva upp den igen och lägga i brevlådor.

[love]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Liebestraum:

och man gjorde det under tillsyn av utbildad personal

hahaha

Hando:

slim

vrf röker man sånna!!

Hando:

Trodde förövrigt att det uttalades brevgrävare, istället för brevbärare. Så trodde att alla brevbärare grävde ner posten först för att sedan gräva upp den igen och lägga i brevlådor.

[love]

Zapetta:

fattade inte hur fax fungerade (gör fortfarande inte)

tror inte jag heller fattade.. tror pappret kopieras och så klickar man in ett nr så d kmr ut en kopia dära 😛


   
SvaraCitera

Lounge:

tror inte jag heller fattade.. tror pappret kopieras och så klickar man in ett nr så d kmr ut en kopia dära 😛

High tech! Fanns inte dom på 90-talet? Visste inte att det existerade så avancerad teknologi då [love]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Zapetta:

Fanns inte dom på 90-talet? Visste inte att det existerade så avancerad teknologi då [love]

tror d fanns!!! e väll samma princip som att mejla egh


   
SvaraCitera
Hando

Lounge:

vrf röker man sånna!!

Skönt att växla emellanåt, bra festcigg om inte annat. [cute]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Hando:

Skönt att växla emellanåt, bra festcigg om inte annat. [cute]

men va e d för speciellt med att d är jäääättetunna?? blir d ngn skillnad i upplevelse? :-


   
SvaraCitera

https://www.flashback.org/t1578280

Lounge:

rök då!

kan inte pga äckligt 🙁


   
SvaraCitera