Aviseringar
Rensa alla

Tänder fysiskt på en väldigt het kille som i övrigt är trist som person


Ämnesstartare

Hur skulle ni göra om ni var riktigt tända på en killes utseende men inte tyckte att han var intressant som person överhuvudtaget?
Jag raggade nyligen upp en av min skolas absolut läckraste killar (tycker jag i alla fall, och han verkar rätt så populär i övrigt, åtminstone utåt sett), och på vår första träff uppmuntrade jag honom snabbt till sex - jag märkte dock att han inte hade någon speciell personlighet, utan mest var rolig i sängen.
Grejen är bara det att han är så jävla snygg att det skulle kännas som en stor förtjust att bara sluta träffa honom, så vad tycker ni att jag ska göra av den här situationen? Rullar ögonen


   
Citera

kk        


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:
kk        

Mjo, har funderat på det jag också, jag har dock fått reda på att han redan har två kk:n sen tidigare, och jag vet inte om han är villig att vara kk med bara mig.
Jag skulle typ föredra det, eftersom jag då hade fått mycket fler chanser att ha sex med honom. Galen
Men det är väl i och för sig mycket bättre än ingenting, antar jag. Mycket glad

Hur får jag honom att bli min kk på ett snyggt sätt, förresten?
Är det bara att fråga honom rakt ut om han vill vara det?


   
SvaraCitera

Lillylilly97: Hur får jag honom att bli min kk på ett snyggt sätt, förresten?
Är det bara att fråga honom rakt ut om han vill vara det?

knulla ett par gånger först, sen kan ni snacka om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

knulla ett par gånger först, sen kan ni snacka om det

Hehe mjo kanske det, vi har knullat tre gånger hittills iaf, fast alla gångerna har varit på mitt initiativ.
Han verkar tända på mig dock, med tanke på att vi har fått orgasm tillsammans alla tre gånger och dessutom knullat ganskalänge varje gång (åtminstone någon timme per gång Galen).
Så jag verkar ha rätt goda odds att få honom intresserad som kk i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur bra brukar det fungera att vara kk med en grymt het kille som redan har två andra kk'n, förresten?
Kommer jag bara att få ha honom för mig själv typ en gång var tredje dag eller nåt sånt?
Jag vill ju liksom helst knulla med honom så ofta som möjligt.


   
SvaraCitera

Jag personligen är häldre ihop med nån som har en underbar personlighet än nån som bara är snygg men tråkig. 

Som sagt så kan ni ju vara kk Tumme upp


   
SvaraCitera

Lillylilly97:
Hur bra brukar det fungera att vara kk med en grymt het kille som redan har två andra kk'n, förresten?
Kommer jag bara att få ha honom för mig själv typ en gång var tredje dag eller nåt sånt?
Jag vill ju liksom helst knulla med honom så ofta som möjligt.

hade typ 3 tjejer som jag träffade under sommaren så träffade väl typ varje tjej en gång i veckan. fast det var mest jag som tog initiativ att träffas annars hade vi väl kunnat träffas oftare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Jag personligen är häldre ihop med nån som har en underbar personlighet än nån som bara är snygg men tråkig. 

Som sagt så kan ni ju vara kk Tumme upp

Hehe mjo, jag ska ju liksom inte vara ihop med honom eller så, jag vill bara helt enkelt att han fortfarande ska vara kvar för mig så att jag kan ringa honom när jag vill att han ska knulla mig när jag vill det. Rullar ögonen
Han må vara trist och innehållslös som person, men hans kropp är alldeles för läcker för att jag ska kunna strunta helt i honom.

Han sa förresten nyligen att han gärna skulle vilja träffa alla tre av oss samtidigt vid något tillfälle, ska jag tacka ja till det kanske?
Jag vet vilka de två andra tjejerna är, och såvitt jag vet så är de okej som personer, fast jag undrar hur det skulle fungera om alla tre av oss var med honom på samma gång.


   
SvaraCitera

Lillylilly97: Han sa förresten nyligen att han gärna skulle vilja träffa alla tre av oss samtidigt vid något tillfälle, ska jag tacka ja till det kanske?
Jag vet vilka de två andra tjejerna är, och såvitt jag vet så är de okej som personer, fast jag undrar hur det skulle fungera om alla tre av oss var med honom på samma gång.
Anmäl

låter rätt dumt imo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

låter rätt dumt imo

Mjo, förmodligen. Galen
Jag frågade honom i alla fall om han hade lust att vara kk huvudsakligen med mig, och att jag mer än gärna knullade med honom så mycket som det bara var möjligt, och han gav inget klart svar men han skulle fundera på saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

låter rätt dumt imo

Mjo, kanske det. Galen
Jag frågade honom i alla fall nyligen om han kunde tänka sig att huvudsakligen vara kk med mig, och jag sa som det var, att jag tyckte att han var ruggigt läcker och att jag mer än gärna ville knulla med honom så ofta som det bara var möjligt och att vi inte behövde "lära känna varandra" eller något sånt, så länge som vi hade sex - jag har fattat att han är ganska osocial som person, så jag sa att vi kunde skippa den delen helt och hållet och fokusera på själva sexet - alltså att vi bara ringer varandra när vi känner för sex och kör igång direkt - om det kändes okej för honom.
Han gav inget klart svar, men han skulle fundera på saken.

Han är helt grymt bra i sängen, så jag vill helst slippa "dela" på honom, liksom. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Bara knulla


   
SvaraCitera

Lillylilly97:  

Vad exakt för svar eftersöker du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:
Bara knulla

Ja, får göra det. Galen
Jag har i alla fall sagt till honom hur jag tänker, att jag tycker att han är grymt läcker och att jag mer än gärna knullar med honom så mycket som möjligt, och undrade om han kunde tänka sig att huvudsakligen vara kk med mig.
Han gav inget klart svar på det, men han skulle fundera på saken.


   
SvaraCitera