Aviseringar
Rensa alla

Tänder inte på min pojkvän


Ämnesstartare

Jag har ett litet problem som jag är rädd ska växa sig till ett stort. Grejen är den att jag inte tänder på min pojkväns kropp. Jag tänder på honom som person; hur han är, hur han beter sig, när han kysser mig, och allt sådant. Det är alltså inget fel på vårt sexliv, och jag blir kåt på honom. Men jag tänder inte på att bara se hans kropp, och jag är orolig över att det tillslut kommer innebära att jag inte tänder på honom alls. Vårt förhållande är relativt nytt (8 månader) så vet inte om "knistan" kommer hålla i.

Vet inte riktigt vad jag ska göra åt detta. Några förslag? 🙂


   
Citera

det finns många spännande utseendejusterande operationer du kan utföra på honom när han sover, i Sverige behöver man inte ens ha utbildning för att bli plastikkirurg, endast fantasin sätter gränserna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
det finns många spännande utseendejusterande operationer du kan utföra på honom när han sover, i Sverige behöver man inte ens ha utbildning för att bli plastikkirurg, endast fantasin sätter gränserna

Låter ju som en fantastisk bra idé! Är väldigt glad över att få ett sådant seriöst svar så snabbt Glad


   
SvaraCitera

Jungman:
det finns många spännande utseendejusterande operationer du kan utföra på honom när han sover, i Sverige behöver man inte ens ha utbildning för att bli plastikkirurg, endast fantasin sätter gränserna

Land of the free Cool


   
SvaraCitera

Jungman:
det finns många spännande utseendejusterande operationer du kan utföra på honom när han sover, i Sverige behöver man inte ens ha utbildning för att bli plastikkirurg, endast fantasin sätter gränserna

😀


   
SvaraCitera

strawbeerry: Låter ju som en fantastisk bra idé! Är väldigt glad över att få ett sådant seriöst svar så snabbt Glad

Folk brukar hävda att båda bör ha fysisk attraktion till varandra för ett lyckat förhållande osv. så du bör kanske fundera på hur du tycker och tänker kring saken och varför och om möjlighet till förändring finns osv. antar jag, har ingen erfarenhet kring sådana saker


   
SvaraCitera
Kudhos

Ibland översätts emotionell attraktion vidare till personens fysiska egenskaper. Något som du tidigare inte tyckte var attraktivt blir attraktivt för det "tillhör honom". 


   
SvaraCitera

strawbeerry: jag tänder inte på min pojkväns kropp.

Finns det någon speciell kropp du vet att du tänder på? Hurdan är den? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Finns det någon speciell kropp du vet att du tänder på? Hurdan är den? 

Är egentligen inte så petig, är bara det att han typ slutat ta hand om sin kropp efter att vi blev tillsammans. När vi träffades var han lite mullig och hade inga problem med det, men han har gått upp ganska mycket i vikt och verkar fortsätta på samma sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Ibland översätts emotionell attraktion vidare till personens fysiska egenskaper. Något som du tidigare inte tyckte var attraktivt blir attraktivt för det "tillhör honom". 

Det är så svårt att förklara, för jag tycker att han är världens finaste. Just för att han är så underbar är han så fin i mina ögon - han är bara inte sexig.


   
SvaraCitera

strawbeerry:

Är egentligen inte så petig, är bara det att han typ slutat ta hand om sin kropp efter att vi blev tillsammans. När vi träffades var han lite mullig och hade inga problem med det, men han har gått upp ganska mycket i vikt och verkar fortsätta på samma sätt.

träna tsm då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

träna tsm då

Jo, har tänkt det också. Han är bara så svår att få igång, men får väl försöka. Glad


   
SvaraCitera

strawbeerry:

Är egentligen inte så petig, är bara det att han typ slutat ta hand om sin kropp efter att vi blev tillsammans. När vi träffades var han lite mullig och hade inga problem med det, men han har gått upp ganska mycket i vikt och verkar fortsätta på samma sätt.

Tycker du skall tala om för han hur du känner! 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tycker du skall tala om för han hur du känner! 🙂 

Problemet är att han redan är väldigt osäker över sin vikt, och vill inte gärna få honom att må sämre. Ledsen


   
SvaraCitera

strawbeerry:

Problemet är att han redan är väldigt osäker över sin vikt, och vill inte gärna få honom att må sämre. Ledsen

Osäker? Förklara.  


   
SvaraCitera