Aviseringar
Rensa alla

tänder på att hålla på med tjejer men kan inte få känslor för dom?:S


Ämnesstartare

asså jag spanar ofta in tjejer på krogen och lite var som helst, jag har hånglat med en del tjejer och haft sex med en tjej, jag älskar det, jag gillar utmaningar och är lite äventyrlig av mig, men ja skulle aldrig kunna få känslor för en tjej eller ha ett förhållande med en tjej, är jag konstig eller ?! [tard]


   
Citera

Vill du snacka om d på msn? [crazy]

peace [cool]


   
SvaraCitera

King_of_cash hahahahahahahahahaha, fin bild [cry]


   
SvaraCitera

rocka_billy:

är jag konstig eller ?! [tard]

Nej. [smile]


   
SvaraCitera

Nej, du kanske gillar killar mer.


   
SvaraCitera

Bisex & L.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh ja kanske bara är lite äventyrlig av mig då [wink]


   
SvaraCitera

rocka_billy:

men ja skulle aldrig kunna få känslor för en tjej eller ha ett förhållande med en tjej, är jag konstig eller ?! [tard]

Ja det tycker jag.


   
SvaraCitera

rocka_billy:

men ja skulle aldrig kunna få känslor för en tjej eller ha ett förhållande med en tjej

Och det vet du, hur? [tard]


   
SvaraCitera

rocka_billy:

är jag konstig eller ?!

nesh.

Men är du en tjej? det står så haha 😛 men du kanske inte har hittat den rätta. Du kanske skall söka mer på insidan. det kanske tar lång tid


   
SvaraCitera

rocka_billy, jag är nästan likadan. är homo men tänder som fan på tjejer (mer än killar). kan ha sex med tjejer o allt mitt porr är bara straight :p. jätte konstigt det där.
men har aldrig varit kär i en tjej men killar har jag definitivt varit kär i.


   
SvaraCitera

Raring:

Men är du en tjej? det står så haha 😛 men du kanske inte har hittat den rätta. Du kanske skall söka mer på insidan. det kanske tar lång tid

jag misstolkade allt. Men du är inte konstig . det står jag fast vid 🙂 sry


   
SvaraCitera

sn1per:

rocka_billy, jag är nästan likadan. är homo men tänder som fan på tjejer (mer än killar). kan ha sex med tjejer o allt mitt porr är bara straight :p. jätte konstigt det där.
men har aldrig varit kär i en tjej men killar har jag definitivt varit kär i.

Då är du väl egentligen inte homosexuell utan bisexuell?
(Like it matters, men ändå.)


   
SvaraCitera

unitbjork:

Då är du väl egentligen inte homosexuell utan bisexuell?
(Like it matters, men ändå.)

jag har börjat på ett nytt jobb. massa tjejer där som jag tänder på. många som jag tycker är snygga. men den där crazy in love känslan infinner sig inte.
dock är jag typ väldigt tänd på den ena tjejen så att det gör ont i magen varje gång hon går förbi mig :S(kan tillägga att jag var tvungen att runka av mig när jag kom hem). o trots det här så kallar jag mig själv homo. efterosm att jag vet att crazy in love aldrig funnits med tjejer :/


   
SvaraCitera

LEINAD_DANIEL:

King_of_cash hahahahahahahahahaha, fin bild

haha driv inte! 😀 han är ju KUNG 😀


   
SvaraCitera