Aviseringar
Rensa alla

Tänder på min syster


Ämnesstartare

Hej på er där ute. Jag är en kille som vill dela med mig om vad jag tänder på. Jag tänder så otroligt mycket på incestsex mellan systrar och brödrer. Och undrar ifall det finns fler som tänder på det. Jag har själv en syster som är 6 år äldre än mig och hon är så jävla sexig. Hon har så grymt fin kropp,fast röv och silikontuttar precis min smak. Jag började känna sexuell attraktion för henne för 9 år sedan. Hon vet inte att jag känner så för henne. Jag har utfört en hel del sjuka saker. Som runkat till kort på henne sprutat i hennes trosor jag har kommit på hennes rumpa,bröst och sputat i hennes läckra ansikte när hon har sovit och däckat efter att hon festat. Hon har aldrig märkt något än som tur är. Och jag älskar det förbjudna jag gör och vill inte sluta. Har någon gjort liknande mot sin syster? Jag är inget troll så skriv inte det. Jag vet att incest är fel men jag kan inte sluta tända på det. Jag är seriös.


   
Citera
Ämnesstartare

Gör inte sånt mot din syster.


   
SvaraCitera

Alltså det är en konstig typ av situasion men du borde nog sluta göra sånt när hon ligger däckat... inte så specielt schysst :s
Om du ska göra något med henne ska hon va med på det.
Tänk på att de är din syster, hon har en egen vilja med.


   
SvaraCitera

äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lägg ner. tänk
att det är ditt eget kött och blod. kl
art du får ha tankar. men har du ingen flickvän? då kanske det är på tiden att skaffa en, kommer nog hjälpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

okej, du har nästan våldtagit, det måste kännas bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET ÄR INTE DIREKT SOM SÅ ATT DET FINNS UNDERSKOTT PÅ KVINNOR HÄR I VÄRLDEN SÅ JAG FATTAR INTE VAD FAN DU HÅLLER PÅ MED

DOCK FINNS DET ETT ÖVERSKOTT PÅ VÅLDTÄKTSMÄN SÅ ANTINGEN SÅ BORDE DU SLUTA VARA EN ELLER HOPPA FRÅN HÖG HÖJD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad respektlöst
hon skulle nog bli förbannad o äcklad om hon kom på dig


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fine du tänder på din systerjävel, finns kanske inte så mycket att göra åt. Men du kan ju ge fan i att sexuellt kränka henne, du kan istället prova att suga av ett avgasrör kopplat till en startad förbränningsmotor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

du kan istället prova att suga av ett avgasrör kopplat till en startad förbränningsmotor.

[love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Fine du tänder på din systerjävel, finns kanske inte så mycket att göra åt. Men du kan ju ge fan i att sexuellt kränka henne, du kan istället prova att suga av ett avgasrör kopplat till en startad förbränningsmotor.

^this^

man bestämmer inte vad man tänder på men att gå på henne sexuellt mot hennes vilja (utan att hon ens är vid medvetande!) är helt åt helvete, sluta med det ögonaböj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

lägg ner. tänk att det är ditt eget kött och blod. klart du får ha tankar. men har du ingen flickvän? då kanske det är på tiden att skaffa en, kommer nog hjälpa.

Ja det är ju mitt eget kött och blod. Det är också en av andledningarna till att jag går igång på det. Min EGNA sexiga syster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är ett troll.


   
SvaraCitera