Aviseringar
Rensa alla

Tänk om... Men...? Forumlek!


Ämnesstartare

saknar dröm-umare så nej

Du vinner ett nytt liv i en annan del av världen och får tillgång till allt du någonsin har drömt om
Men SD vinner nästa val i Sverige med egen majoritet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar ingenting. Det ena som ska låta bra låter dåligt och det som ska låta dåligt låter bra. Men ja.

Du får din drömmars flickvän/pojkvän/henvän, men personen blir en ren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

: D lätt

Du slipper jobba eller dylikt för försörjning utan får allt du behöver, men du får aldrig någonsin bjuda någon annan på något etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej tack

En stor fet jävla meteorit slår ut all befolkning i Asien
Men Sveriges medeltemperatur stiger med 15 grader


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag gillar kyla! 

Du blir världens mest charmiga och roliga person när du själv pratar. 
Men när andra pratar måste du alltid väsa "brinn i helvetet djävla småfolk, tvi tvi!" .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neyy

Trump åker på one way mission till mars
MEN Steffe Lövfen får en istapp i huvudet och dör 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill nog inte vara ansvarig för Steffes död, nej.

Du får en oändlig tillgång på de senaste elektronikprylarna men får aldrig mer bedriva handel med pengar. Endast byteshandel med elektronikvarorna.


   
SvaraCitera

Lätt. Ber någon kompis köpa saker åt mig, så byter jag sakerna mot elektronikprylar. Cool

Du får gå på bio gratis resten av ditt liv, men du får bara se filmer för barn Censur


   
SvaraCitera

Jaaaaaaaaaa!

Du får 1.000.000 i månadslön men varje gång du äter något gott så dör 100 slumpmässigt utvalda spädbarn någonstans i världen.


   
SvaraCitera

Ohja, tänker på all god mat jag skulle kunna äta för de pengarna

Du får oändligt liv och åldras ej, men då du aldrig dör tvingas du se alla du känner åldras och dö och sånt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej tack

Du får förmågan att vara bokstavligt talat osynlig när du vill,
men du får aldrig mer i ditt liv bära underkläder 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaa, har ej haft kalsonger på mig på flera veckor. Jättebra.

Du får förmågan att vara bokstavligt talat osynlig när du vill, men måste alltid ha ett par kalsonger på huvudet.


   
SvaraCitera

Jag kan göra kallingerna osynliga.
Kd åker ut men FI tar deras plats


   
SvaraCitera

Nej, är rätt neutral till kd

Du får din perfekta drömpartner men en av dina vänner dör i en hemsk bilolycka en vecka senare av någon anledning


   
SvaraCitera

Nej

S3ON: Trump åker på one way mission till mars

Hahahahaha

Du får frivilligt välja 5 superkrafter som du kan använda i tre år MEN du får 10 besvär/sjukdomar på köpet som kommer vara i minst 2 år innan du får superkrafterna (ingen utav dina nya superkrafter eller något annat kan bota dem). Du får själv välja om besvären ska vara fysiska eller psykiska


   
SvaraCitera