Aviseringar
Rensa alla

Tänk om... Men...? Forumlek!


aa, tänker att det finns en hel del rätt måttliga besvär. Kan stå ut med lite snuva.

Du får en tårta, men du måste handdiska fatet efteråt???


   
SvaraCitera

Nej, hatar att diska och har aldrig riktigt gillat tårtor ändå.

Du blir Samir Badran och får en jättesnygg flickvän men får dålig syn som inte kan fixas med glasögon och som gör att du inte kan ta körkort?


   
SvaraCitera

Nej, så fordonsintresserad som jag skulle det aldrig gå.
Då får en 740 med d24 som köölar gött, men staten förbuder biltemaköörv


   
SvaraCitera

Nä, är storsint nog att sätta landets korvplebejer före mig själv.

Du får 10 miljoner av en snäll person. Men när du spenderat 5 tusen av dessa så tappar du resten i en brunn och ser dem aldrig igen?


   
SvaraCitera

Nä, skulle kännas sjukt jobbigt

Du får 10 000 kr, men på grund av det där även ett slumpmässigt barn i Afrika?


   
SvaraCitera
Haien

Nej

Du får leva ett drömliv, vara precis vad och vem du vill, rik, kär, känd, osv, men kommer att dö om exakt tio år?


   
SvaraCitera

neee

Du får 90-tals one hit wonder-talangen 'Drömhus' som gratis hjälpreda hemma, men tvingas som sagt ha henne hemma?


   
SvaraCitera
Haien

Nej

Du får aldrig använda internet igen men får allt du vill irl


   
SvaraCitera
OyottA

Nop

Alla du bryr dig om får ett skitbta liv men du själv gör djupare och djupare in i en depression


   
SvaraCitera

Ja, jag har redan hört hur jobbigt jag haft osv och randoms partner som har hälsat när jag vart sjuk, accepterar när något försvinner och fortsätter må bra, ibland blir det mycket drömmar men nu har de vart väldigt lugnt med det. Jag har slutat tänka på vad andra gör för gjorde det ett tag och orkade inte undra mer var de är någonstans.

Du flyttar in i en lyxig lägenhet som du nästan inte behöver betala för eftersom du sedan får veta att det är en mordplats och offrets katt är kvar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte bo i en lägenhet så nej

Du får vad du vill men du får aldrig logga in här igen?


   
SvaraCitera

Ja gärna haha..

Skulle behöva en lägenhet och nån mer aktivitet irl med nån partner. Skulle va dött ett tag men jag är bra på ta initiativ när det gäller föreningar, starta upp nått. Jag har en partner men behöver komma ut mer så arbetar mest på det.

Du får öppna din egen butik men du vill inte ha några kunder, kommer inga? (en serie jag kan tipsa om)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar hyfsat onödigt att öppna en butik om man inte vill ha några kunder.. Nej

Du får resa vart du vill och när du vill helt gratis, men för varje resa så dör 10 personer runt om i världen? 


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

Haha nej. Så orimligt.

Du behöver aldrig mer vika tvätt, men får en plötslig allergi mot ägg som gör att du inte kan äta det.


   
SvaraCitera

Nej, jag tycker om ägg och har inget emot att vika tvätt, så det känns som en ganska shitty deal

Du får jättebra kondition och blir jättestark, men du blir också extremt klumpig och har sönder saker hela tiden?


   
SvaraCitera