Aviseringar
Rensa alla

Tänker bli författare


Ämnesstartare

jag har alltid velat skriva en bok typ, har skrivit på word på datan sedan några år tillbaka, kanske när jag var 10 elr 11 år, är ju 14 år nu, så kan inte bli direkt bli yngsta svenska författare direkt [rolleyes]
men jag håller på att skriva en bok nu. gör typ nya hela tiden [smile] men den här ska jag skriva iaf.
har typ redan kommit på mestadels av handlingen, men skulle vilja ha lite förslag till boken [wink]

SÅ HAR NÅGON FÖRSLAG, SÅ SNÄLLA GE MIG DET! [bigsmile]
TACK


   
Citera

det är ju omöjligt vafan, om vi inte vet något om bokens handling, kanske handlar den om bögiga vampyrer, spanska inbördeskriget eller uteliggare som kontemplerar självmord, vi vet inte vad som passar in liksom.


   
SvaraCitera

Skriv en bok om en kille på en öde ö!!!!!


   
SvaraCitera

Ska du bli en författande skådis eller?


   
SvaraCitera

Tkr d1 kan handla om 1 forum i 1 galax långt långt bort där användarna fick massa weird frågor av småcheyor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ville jag också när jag var 14... eller nej... glömde att jag fortfarande är 14.
Iaf fortsätt skriva, skicka in dina delar av berättelse till svenskalärare osv osv och få lite credit i ditt betyg + hjälp hur du kan gå vidare. Själv upplever jag att det svåraste med att författa är att fullfölja hela boken/berättelsen. Tröttnar alltid efter några sidor, får en ny ide och börjar på en ny berättelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edit: nästa gång ska jag läsa ts text innan jag yttrar mig [blush]


   
SvaraCitera

Dröm en dröm och skrev sedan ner den, bygg vidare på berättelsen så som J.K. Rowling gjort.


   
SvaraCitera