Aviseringar
Rensa alla

Tänker du rösta i riksdagsvalet?


Ämnesstartare

ja tyvärr 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Nej pga

Funderar på att banga. Inget parti jag tycker om. Alla bara ljuger för att få folks röster. Tror att de är bättre än vanligt folk. Nej ursh. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
ja tyvärr 

Vad föreställer din profilbild? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom jag missade förra riksdagsvalet 2010 då jag befann mig någonstans i vida världen med en ryggsäck på ryggen så ska jag i varje fall passa på i år.   Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Vad föreställer din profilbild? 

det ser du väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det ser du väl

Men, är det du och någon annan? Vart är den tagen någonstans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Men, är det du och någon annan? Vart är den tagen någonstans?

d är jag och min pojkvän, tagen i en bastu i skärgården


   
SvaraCitera
Draug

isola: Nej pga

Inget parti förtjänar min röst. Blir illamående av alla falska vallöften partierna kräks fram nu inför valet enbart för att fiska röster.


   
SvaraCitera

dazed: Jag förstår de som inte röstar och får lite kväljningar av bilden i första inlägget med en klyscha som George Carlin krossade redan för 25 år sedan 

Hehe tänkte också på den rutinen så fort jag såg trådstarten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

d är jag och min pojkvän, tagen i en bastu i skärgården

Okej.  Jag känner ett äckel varje gång jag ser den. Inte på grund av er, eller hur ni ser ut, men situationen. Det känns unket. Han som ligger bredbent med skrevet utputande under ett par slabbiga kalsonger. Du som kryper ihop medan han lägger en svettig arm över dig. 

Bilden känns mer som en början på en dåligt producerad rysk bastu-porrfilm än vad än känns som ett trevligt par-fotografi. Det är inget jag vill se. Jag vill inte veta vad du och din pojkvän gör i bastun. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Okej.  Jag känner ett äckel varje gång jag ser den. Inte på grund av er, eller hur ni ser ut, men situationen. Det känns unket. Han som ligger bredbent med skrevet utputande under ett par slabbiga kalsonger. Du som kryper ihop medan han lägger en svettig arm över dig. 

Bilden känns mer som en början på en dåligt producerad rysk bastu-porrfilm än vad än känns som ett trevligt par-fotografi. Det är inget jag vill se. Jag vill inte veta vad du och din pojkvän gör i bastun. 

vi bastade då blir man svettig lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vi bastade då blir man svettig lol

Ja. Men bilden är fortfarande väldigt konstig och den osar fortfarande dåligt producerad rysk bastu-porrfilm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Okej.  Jag känner ett äckel varje gång jag ser den. Inte på grund av er, eller hur ni ser ut, men situationen. Det känns unket. Han som ligger bredbent med skrevet utputande under ett par slabbiga kalsonger. Du som kryper ihop medan han lägger en svettig arm över dig. 

Bilden känns mer som en början på en dåligt producerad rysk bastu-porrfilm än vad än känns som ett trevligt par-fotografi. Det är inget jag vill se. Jag vill inte veta vad du och din pojkvän gör i bastun. 

Det är inte hon. Men nu nog med ot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Ja, kommer att jobba en del med att säkra röster åt ett parti så att inte rösta vore direkt schizofrent. Jag förstår de som inte röstar och får lite kväljningar av bilden i första inlägget med en klyscha som George Carlin krossade redan för 25 år sedan men jag tror att man kan ha en många av fronter i parlamentet.

Tänker så här, om man inte röstar alls protesterar man mot hela systemet av borgerlig demokrati om man blankröstar så är det en protest mot partierna.

Den provocerade förvånansvärt lite här tycker jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ja


   
SvaraCitera