Aviseringar
Rensa alla

Tänker du rösta på samma parti i EU-valet som riksdagsvalet?


Ämnesstartare

Hur resonerar ni när ni ska rösta i EU-valet? Är det något ni bryr er om och tänker ni rösta på samma parti som i riksdagsvalet? Mer än hälften av svenskarna röstar ju inte i EU-valet.


   
Citera
NEMI
 NEMI

Går på samma linje i båda valen.


   
SvaraCitera

Sheriffen: Ja

SD i båda valen! 


   
SvaraCitera

NiklasW:
SD i båda valen! 

Jag fattar fortfarande inte varför man bor kvar i Sverige om man hatar Sverige och svenskar så mycket så man röstar på SD.


   
SvaraCitera

Jkpg_kille:

Jag fattar fortfarande inte varför man bor kvar i Sverige om man hatar Sverige och svenskar så mycket så man röstar på SD.

Varför skulle jag hata Sverige och svenskarna?


   
SvaraCitera

Sheriffen: Nej

ska nog rösta på piratpartiet till eu men vänstern i riksdagen.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Varför skulle jag hata Sverige och svenskarna?

Du sa just att du skulle rösta på SD, eller hur?  Och då antar jag att du vet vad det är för parti och vad de vill göra med vårt land?


   
SvaraCitera

Jkpg_kille:

Du sa just att du skulle rösta på SD, eller hur?  Och då antar jag att du vet vad det är för parti och vad de vill göra med vårt land?

Ja vi vill minska invandringen och stoppa den segregation som förstör för Sverige och för svenska folket. En minskad invandring stödjer dessutom 45% av svenska folket.


   
SvaraCitera

Sheriffen: Ja

S

qazedctgb: piratpartiet

Har övervägt detta (gör det fortfarande lite), men blir nog fortsatt S för min del.

Hjärta


   
SvaraCitera

Ja, allt som kan motverka nazisterna.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Ja vi vill minska invandringen och stoppa den segregation som förstör för Sverige och för svenska folket. En minskad invandring stödjer dessutom 45% av svenska folket.

Ja, eftersom Jonas Sjöstedt som du tillber som Gud har sagt det så är det naturligtvis så.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Ja vi vill minska invandringen och stoppa den segregation som förstör för Sverige och för svenska folket. En minskad invandring stödjer dessutom 45% av svenska folket.

Kan du inte bara lämna vårt land? Vi svenskar vill inte ha sådana som du här.Varför ska ni utlänningar komma hit och förstöra vårt land? 99 % av alla SD-medlemmar är ju svenskhatande utlännigar precis som du. Stick härifrån och lämna oss svenskar i fred!


   
SvaraCitera
time
 time

Jkpg_kille:

Kan du inte bara lämna vårt land? Vi svenskar vill inte ha sådana som du här.Varför ska ni utlänningar komma hit och förstöra vårt land? 99 % av alla SD-medlemmar är ju svenskhatande utlännigar precis som du. Stick härifrån och lämna oss svenskar i fred!

Alltså va?


   
SvaraCitera

Jkpg_kille:

Vi svenskar vill inte ha sådana som du här.

Uppenbarligen då 11% av svenskarna röstar på SD, då 25% vill se SD i en regering, 40% vill se att övriga partier samarbetar med oss och då samtidigt nästan en majoritet stödjer vår uppfattning i invandringsfrågan.


   
SvaraCitera

Jag såg den här sidan och det hjälpte mig att veta vad jag skulle rösta på

http://www.kzine.se/2014/04/ep-dagarna-politiska-intervjver/#more-4559


   
SvaraCitera