Aviseringar
Rensa alla

Tänker du rösta på samma parti i EU-valet som riksdagsvalet?


Sheriffen: Nej4


   
SvaraCitera

röstar inte Sover


   
SvaraCitera
Nascor

Det är dags att man omförhandlar gällande medlemskapet och att makten återförs från Bryssel till det svenska folket. Därför får Sverigedemokraterna min röst i EU-valet.


   
SvaraCitera
reben

nä  


   
SvaraCitera
Draug

Sheriffen: Skiter i EU-valet

tänker inte rösta alls. Varken i EU lr riksdagsvalet.


   
SvaraCitera

Lutar nästan mot ett nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Lutar nästan mot ett nej.

Vad nu?


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Vad nu?

Väldigt besviken på SDs toppkandidater, har svårt att stödja att de skickas till Bryssel. Dessutom är jag inte en lika hård kritiker till EU som SD är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Väldigt besviken på SDs toppkandidater, har svårt att stödja att de skickas till Bryssel. Dessutom är jag inte en lika hård kritiker till EU som SD är.

Kan väl hålla med om att jag är besviken på kandidaterna. Tveksamt om dom ens kan engelska. Skulle gärna sett Ekeroth eller något där. Men vad blir det istället annars?


   
SvaraCitera

aristoteles:
Ja, allt som kan motverka nazisterna.

+1 


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Kan väl hålla med om att jag är besviken på kandidaterna. Tveksamt om dom ens kan engelska. Skulle gärna sett Ekeroth eller något där. Men vad blir det istället annars?

Skulle kunna bli en röst på KD eller Junilistan. KD för att de är motståndare till överstatlighet och dessutom det enda parti som har det minsta lilla förtroende kvar hos mig bland sjuklövern. Vänstersidan, FP, M och C är ju helt uteslutet att överhuvudtaget någonsin rösta på. Junilistan för att de delar EU-kritiken. I vilket fall som helst så blir det isåfall en slags proteströst mot SD för sitt usla agerande i att ta fram toppkandidater.


   
SvaraCitera

tycker man ska gå och rösta bara så SD o dyl får så lite procent som möjligt 


   
SvaraCitera

Förmodligen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Skulle kunna bli en röst på KD eller Junilistan, KD för att det är de enda parti som har det minsta lilla förtroende kvar hos mig bland sjuklövern. Vänstersidan, FP, M och C är ju helt uteslutet att överhuvudtaget någonsin rösta på. Junilistan för att de delar EU-kritiken. I vilket fall som helst så blir det isåfall en slags proteströst mot SD för sitt usla agerande i att ta fram toppkandidater.

Tycker inte det är rätt väg att rösta på ett annat parti. Isåfall tycker jag du ska göra som jag gjorde när jag röstade igår. Kryssa i någon annan än dom två översta. Jag kryssade Julia Kronlid. Det får vara våran protest.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Tycker inte det är rätt väg att rösta på ett annat parti. Isåfall tycker jag du ska göra som jag gjorde när jag röstade igår. Kryssa i någon annan än dom två översta. Jag kryssade Julia Kronlid. Det får vara våran protest.

Blir nog så i slutändan ändå. Är väl mest förbannad i stunden över hur korkade man varit. På valdagen har jag ändå svårt att tro att jag kommer rösta på något annat än SD.


   
SvaraCitera