Aviseringar
Rensa alla

tänker ej göra 1 komplimangtråd


Speak your mind.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

shooot

gillar dig. du är snäll å rolig. gör mig ofta glad å så med dina trådar

m3lis:

va tycker du om mig

har egentligen ingenting emot dig, du är lite barnslig och ibland naiv på forumet (betyder ej att du är så irl, men är den uppfattningen jag har av dig osv). tror du är en väldigt snäll människa som vill andra väl

Paranormal_Cannabis:

är nog mer dåligt än bra

ah för din del är d nog så

supply:

*frågar*

gillar dig supply. helt klart!!

isola:

Jag vill veta. Hit me!

var skönt att prata med dig när jag var deppig pga j. tycker dock ibland att du överdriver på forumet dock. tar ut din ilska lite på folk som ej förtjänar det och tkr att alla som inte tkr som dig är onda människor och har fel. t ex när du blir lack på människor som gr trådar om olika åkommor ist för att ringa sjukvårdsupplysningen men sen ändå gör en tråd där du frågar om en åkomma men inte vågar ringa å fråga själv

join993:

Kör på, chinge!

du är rätt random. av det lilla jag sett har jag fått en känsla av att du verkar smått naiv, inte för att d är ngt fel med det, men ah alla har 1 sån period

timeisrunningout:

Oki

Buddah:

Boom tjackalack!

vet ej o jag ska tolka dett som att ni vill veta vad jag tkr el ej men ah...

Nachac:

Gimme your best shot.

har knappt pratat med dig på um, har i princip bara träffat dig på träffar. du verkar ej vara ngn ond människa el så men du förstår inte alltid när saker passar sig el inte. t ex var det ej så uppskattat att du sov breedvid min röv när jag och gugge sov tillsammans i början av detta år. du är också för mkt besserwisser för att vara ngn jag orkar umgås me di längden.

Kakaoxo:

vad tkr du ommig

känns som att jag egentligen inte vet ngt om vem du är egentligen, men gillar din um-version iaf

zIGGE:

Bereder mig.

tkr inte så mkt om dig (altså som att jag ej vet så mkt om dig). ah visst, du kan drygfa dig ibland å så men... bryr mig ej så mkt. har ej ngn särskild bild av dig

Lilla Lady:

shoot

har inte så bra bild av dig heller
men minns att jag tyckte du var larvig när du tyckte att amerikansk fotboll gjorde folk bättre på att slåss än karate el va d vac du sa. men ah, skitsamma, har ej ngt emot dig iaf

Chibibbi:

Speak your mind.

tkr du verkar smådryg ibland, fastän du inte aLLtid vet vad du pratar om. men har ej ngt särskilt emot dig.

MVH full person


   
SvaraCitera

åh jag vill också veta! Vad spännande! Berätta allt!


   
SvaraCitera

do me, do me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

åh jag vill också veta! Vad spännande! Berätta allt!

har ej ngt emot dig
smågillar dig fastän vi har olika åsikter om mkt
men mest hatar jag när folk ogillar mig när jag ej har ngt speciellt emot dem
så tyckte det var jobbigt när du va så mkt taggarna utåt osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

do me, do me

känns som om jag vet så lite om dig[sad]
vill seriöst asgärna träffa dig, snacka kampsport å sånt
lära känna dig bättre typ


   
SvaraCitera

hit me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

hit me

gillar dig skarpt
d jag vet
vill asgärna träffa dig
typ den um:are jag ej träffat som jag vill träffa mest


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men mest hatar jag när folk ogillar mig när jag ej har ngt speciellt emot dem
så tyckte det var jobbigt när du va så mkt taggra utåt osv

Jag visste inte att jag var taggarna utåt för jag har aldrig riktigt ogillat dig eller nått. Faktiskt! Jag skriver nog bara en massa strunt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Jag visste inte att jag var taggarna utåt för jag har aldrig riktigt ogillat dig eller nått. Faktiskt! Jag skriver nog bara en massa strunt.

aha minns att du skrivit att jag var tråkig osv+dina åsikter om högerfolk i allmänhet så har nog tolkat d så


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

aha minns att du skrivit att jag var tråkig osv+

Ja, jag tror jag utnämnde dig till tråkigaste um:aren va[blush] Men jag har bara sett dig skriva massa 1:iga inlägg och postat massa katter! men ogillar inte som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Ja, jag tror jag utnämnde dig till tråkigaste um:aren va

haha ag just d[bigsmile]
men fan klartman tar d som att du typ hatar 1 om du tlr man är tråkigare än typ sming å new york city[sad][crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men fan klartman tar d som att du typ hatar 1 om du tlr man är tråkigare än typ sming å new york city

Jag råkar ju tillhöra de få som tycker att new york city är rolig.. eller.. den enda?
🙁
skrattar ibland tom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Jag råkar ju tillhöra de få som tycker att new york city är rolig.. eller.. den enda?:(

teror... seriöst... d 🙁 måste va 100% tråkigast i världen om han är roligare än mig


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

teror... seriöst... d 🙁 måste va 100% tråkigast i världen om han är roligare än mig

Neeej men jag säger ju att det säkert är jag som är en tant här!

JAG GILLAR BARA INTE KATTERNA OKEJ?!?!


   
SvaraCitera