Aviseringar
Rensa alla

Tänker för mycket!!


Ämnesstartare

Lite tidigare ikväll så var jag och lämnade en (påse lussekatter, apelsin juice och klementiner) hos en tjej jag gillar.
Saken är att hon är förkyld och tentapluggar så jag bara gjorde detta rent spontant för henne. Haha även hennes kursare var där, smått pinsamt enligt mig men sån är jag! Man undrar vad dem tänkte egentligen *skratt*, jaaaa vet man ska inte analysera sönder saker...

Hoppas iallafall hon tyckte om det.....


   
Citera
Ämnesetiketter

oki


   
SvaraCitera

Men gud vad snäll du är [sad]


   
SvaraCitera

Hoppas det inte var russin i lussekatterna. Jag tycker inte man bjuder folk på russin. Men i övrigt var det ju fint gjort. Sen vad vi skulle med den har informationen till förstår jag inte riktigt men den kanske kommer till användning någon gång.


   
SvaraCitera

varför har inte jag sådär snälla klasskompisar, blir ledsen [sad]


   
SvaraCitera

Vad gulligt av dig. Hon blev säkert glad. [smile]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Men gud vad snäll du är [sad]


   
SvaraCitera

woonderbaar:

Hoppas iallafall hon tyckte om det...

Gullig historia och väldigt omtänksamt av dig.
Men vad har det med Trådnamnet att göra?


   
SvaraCitera

El Guaje:

Jag tycker inte man bjuder folk på russin.

Nu blev jag nyfiken. Varför inte?


   
SvaraCitera

Mysigt. Trevligt gjort. Och verkar inte alls som att du tänker för mycket, bara som att du fungerar som en normal människa.


   
SvaraCitera

Fittigt gay.
[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snällt av dig [y]


   
SvaraCitera

Kissemissen:

Nu blev jag nyfiken. Varför inte?

Därför att det är vidrigt när de är inbakade i saker. Och att hamna i situationen att man måste sitta och pilla bort dem är allt annat än kul. [sad]

Kanske bara är jag som känner så men det kan ha att göra med att jag en gång i min barndom blev utskälld inför hela skolan av en skogstokig tant för att jag pillat ur russinen i en lussekatt. Det har gett mig psykiska men för livet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aww vad gulligt[cute]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Därför att det är vidrigt när de är inbakade i saker. Och att hamna i situationen att man måste sitta och pilla bort dem är allt annat än kul. [sad]

[surprised] Du är min nya idol! Äntligen någon som hajjar grejen!

El Guaje:

Det har gett mig psykiska men för livet!

Usch, det förstår jag verkligen [n]


   
SvaraCitera