Aviseringar
Rensa alla

Tänker fortfarande på honom


Ämnesstartare

Okej så det är så att jag är i en relation och jag mår bra i den men det är en kille från innan som jag saknar något enormt och jag tänker på honom varje dag och har enormt dåligt samvete för jag behandlade honom fel. Jag kan inland få gråtattacker.

Jag vet att jag lätt hade dumpat min kille och gå tillbaka till han jag saknar om han bara hade förlåtit mig. Och jag kommer aldrig kunna älska min kille som jag älskade honom.

Vad tycker ni att jag ska göra?


   
Citera

Inte lätt när man gillar någon vet inte hur du ska göra men trivs du med din kille du har nu håll kvar honom 


   
SvaraCitera

Du tror inte att du kan på något vis be om förlåtelse på något annat sätt, kanske säga hur mycke du gillar honom och hur ledsen du är?? Eller på något vis prata med din nuvarande kille om hur du känner 


   
SvaraCitera

du kanske ska prata med honom igen och säga som du verkligen känner kanske det gynnar honom


   
SvaraCitera
galgal

tycker det låter som att du ska försöka jobba på relationen med den första killen och i vilket fall göra slut med killen du har nu, du slösar hans tid om du går och saknar någon annan och inte är lika kär i killen du är tillsammans med liksom 


   
SvaraCitera

Kärlek är en svår känsla att kontrollera, så låt ditt hjärta vara din guide.


   
SvaraCitera

brukar va så


   
SvaraCitera