Aviseringar
Rensa alla

tänker inte bli tsm med någon från um


Ämnesstartare

fint:

du borde göra en såndär "ennies dröm kille/tjej"-tråd för att sålla

har ingen speciell lista med sånt bara att de ska va ngn som tkr om mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

jag tänker aldrig bli tsm med någon från um eller ligga mednågon här bara så ni vet det. tycker väl inte ni är jätte dåliga allihopa men kommer aldrig bli tsm med er

Just nu är du i mina ögon bäst på den här sidan, i alla fall tills någon kommer på nåt bättre. Dock har jag svårt att tro att detta inte kommer att förändras, men men - det återstår att se. Nu har vi i alla fall en sak gemensamt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Just nu är du i mina ögon bäst på den här sidan, i alla fall tills någon kommer på nåt bättre. Dock har jag svårt att tro att detta inte kommer att förändras, men men - det återstår att se. Nu har vi i alla fall en sak gemensamt.

okej tack
tkr inte du bäst på den här sidan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

tkr inte du bäst på den här sidan

Nej det hoppas jag verkligen att ingen gör. Är det någonstans jag absolut aldrig någonsin vill vara bäst så är det HÄR. Kanske ska ta tillbaka det jag skrev om dig om du känner likadant... Gör du det?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska aldrig säga aldrig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nej det hoppas jag verkligen att ingen gör. Är det någonstans jag absolut aldrig någonsin vill vara bäst så är det HÄR. Kanske ska ta tillbaka det jag skrev om dig om du känner likadant... Gör du det?

känns inte riktigt som du menar det 😛

ainos:

Man ska aldrig säga aldrig [wink]

okej. men de känns inte så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

känns inte riktigt som du menar det

Det gör jag, jag lovar. Hade jag inte menat det hade jag ju tryckt på gilla-knappen[no-no]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det gör jag, jag lovar. Hade jag inte menat det hade jag ju tryckt på gilla-knappen[no-no]

okej, kanske d. har inget emot att ngn tkr jag är bäst här men bryr mig inte så mkt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

okej, kanske d. har inget emot att ngn tkr jag är bäst här men bryr mig inte så mkt...

Skulle någon tycka att jag var bäst här skulle det vara en total katastrof för mig. Jag skulle nog rent av avregga. Överdriver inte, jag lovar.

Nej men allvarligt talat... Jo, jag tycker faktiskt att det är pinsamt även om bara en person tycker att man är bäst på ett internetforum/community, vilket det än är.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Skulle någon tycka att jag var bäst här skulle det vara en total katastrof för mig. Jag skulle nog rent av avregga. Överdriver inte, jag lovar.

Nej men allvarligt talat... Jo, jag tycker faktiskt att det är pinsamt även om bara en person tycker att man är bäst på ett internetforum/community, vilket det än är.

haha okej, varför det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du gjort tråden för att du inte vill att pojkar ska ragga på dig eller? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Har du gjort tråden för att du inte vill att pojkar ska ragga på dig eller? [crazy]

ja bara så ni vet det och inte behöver försöka något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

ja bara så ni vet det och inte behöver försöka något

Men du får ragga på UM:are men inte tvärt om eller? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Men du får ragga på UM:are men inte tvärt om eller? [bigsmile]

typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok jag ska respektera det


   
SvaraCitera