Aviseringar
Rensa alla

TÄNKER NI MYCKET PÅ HUR DET SER UT HEMMA HOSFOLK?


Ämnesstartare

OF 5:

nej


   
SvaraCitera

Klart man tänker på det, blir rädd om det är enormt och jätterent


   
SvaraCitera

ja det gör man
man kan nog få reda på mycket om nån på det sättet osv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ABSOLUTA No Nos då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, om dom har det ovanlgit/fattigt/fult så tänker jag på det eller om dom röker inomhus det är skabbit.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Aaa, ser de inte ut som ja har tänkt så drar ja bara därifrån direkt.

HAHA! <3


   
SvaraCitera

Gör en kvick avscannning för att se om lägenheten är White Trashig eller om en tysk riksörn från -39 står i nåt hörn.


   
SvaraCitera

Nej, bara om det skulle va ovanligt på nåt sätt.


   
SvaraCitera

Ja, brukar betrakta inredningen lite snabbt och sådär. Om det är städat eller inte gör detsamma. Till och med bättre om det är ostädat så jag inte känner mig inte lika skyldig.


   
SvaraCitera

kollar men bryr mig inte så mycket.
jobbigt om det är jättestädat och fint och inte finns några saker bara. bor dom där eller inte liksom?


   
SvaraCitera

Nachac:

Ja, brukar betrakta inredningen lite snabbt och sådär. Om det är städat eller inte gör detsamma. Till och med bättre om det är ostädat så jag inte känner mig inte lika skyldig.

hahaha känner du dig också som en hög med lort när du kommer in i för rena hem? 😉


   
SvaraCitera

radartard:

hahaha känner du dig också som en hög med lort när du kommer in i för rena hem? 😉

Njae, men min egen städning sker inte med alltför hög frekvens. Fint med tecken på mänsklighet liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellin:

kollar men bryr mig inte så mycket.
jobbigt om det är jättestädat och fint och inte finns några saker bara. bor dom där eller inte liksom?

sant


   
SvaraCitera

Nej. [smile]


   
SvaraCitera
Vision

<känner mig typ mera hemma och det är stökigt, slitna möbler etc. Mysigare faktiskt [y]


   
SvaraCitera