Aviseringar
Rensa alla

Tänker på henne....


Doniko
Ämnesstartare

Jag har haft en relation med en tjej som jag tyckte väldigt mycket om och vi hade det trevligt och skrev gulligt osv till varandra. N har det gått ett tag och jag märker att vi glider ifrån varandra, och när jag frågat henne varför vi glider ifrån varandra så tycker hon likadant men vet inte varför sen så sr jag att hon skriver saker till killar när de laddar upp en bild vilket inte jag stör mig på så mkt men man undrar lite. Nu har jag väntat i 3 jävla dagar på att hon ens ska skriva till mig eller ens ringa eftersom att det alltid var jag som gjorde det innan men sen när jag ville se om hon ens brydde sig om mig så visade sig vara rent skitsnack jag är så himla förbannad så jag vill bara dra iväg ett sms med att förklara för henne hur jävla förbannad jag är och tycker det är oseriöst att hålla på detta viset vilket gör mig såklart lite små ledsen ibland som jag är nu vet inte vad jag ska göra vill bara glömma henne men det är svårt och är riktigt förbannat tänker på om man ska ringa och förklara hur förbannad jag är men det löser inget tills hon bryr sig vilket hon aldrig verkar göra :/ 


   
Citera

Möt henne face to face och fråga vad hon vill med relationen, är hon fortfarande intresserad av ett förhållande? Tycker det låter som din flickvän har tröttnat på er relation och söker någonting nytt, men om detta stämmer är ju eventuellt bara hon som vet - så fråga.


   
SvaraCitera
Doniko
Ämnesstartare

019linnea:
Möt henne face to face och fråga vad hon vill med relationen, är hon fortfarande intresserad av ett förhållande? Tycker det låter som din flickvän har tröttnat på er relation och söker någonting nytt, men om detta stämmer är ju eventuellt bara hon som vet - så fråga.

Men hon säger bara att hon inte vet och att hon är rädd för att såra mig. Och hon beskriver inte riktigt vad hon menar med att såra mig


   
SvaraCitera

Doniko:

Men hon säger bara att hon inte vet och att hon är rädd för att såra mig. Och hon beskriver inte riktigt vad hon menar med att såra mig

Hmm.. kanske bäst att ge henne tid isåfall. Det viktigaste är att ni kommunicerar förr eller senare, men det kan ju mycket väl vara så att hon behöver tänka lite först. 

Föreslår att du distraherar dig med andra eller annat under tiden. Vänner, hobbies osv, för att inte tänka så mycket på det hela. Livet går vidare oavsett sedan


   
SvaraCitera

skriv ett sms där du säger att hon får bestämma sig. låter mer som att hon inte vågar bryta eller har dig som reserv


   
SvaraCitera

hon kanske inte orkar prata varje dag


   
SvaraCitera

Om ni känner likadant så beror det förmodligen på att ni inte har klickat för varandra. Var med om precis samma grej nyligen.

Vi var inte rätta för varandra, jag mår fortfarande lite dåligt men fan.. Hellre må dåligt nu än att ha ingått en relation i flera år för att sedan må jävligt dåligt!


   
SvaraCitera