Aviseringar
Rensa alla

tänker på tjejer hela tiden


Ämnesstartare

(OBS) jag vill helst att jag får svar från 25+ åringar och inga snorungar.

hej,

jag tänker på tjejer hela tiden och det börjar bli rätt utmattande, jag är 23 år gammal och jag undrar om det beror på min ålder som jag tänker på tjejer hela tiden?  

eftersom alla vi är människor tänkte jag fråga någon äldre om du haft samma upplevelse som jag? avtog känslan för dig?


   
Citera
Ämnesstartare

Det är inget ovanligt
Kanske går över om får utlopp för känslor och sånt där, jag vet inte


   
SvaraCitera

Om du letar efter svar från folk som är 25+ är det här nog fel forum.

Från användarvillkoren:
anvdrvlkor.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriver på ett forum med 99% snorungar och vill samtidigt inte ha svar från "snorungar".. Bra där Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wtf retarded 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Om du letar efter svar från folk som är 25+ är det här nog fel forum.

Från användarvillkoren:
anvdrvlkor.png

Haha. Så mycket för er PK-stämpel, era åldersdiskriminerande bigots!


   
SvaraCitera

Jag känner likadant men jag är ju bara en liten plutt på 18 i jämförelse med dig på 23.


   
SvaraCitera
Listus

Men wow snacka om att ha disrepeskt för de unga som är aktiva här mest. Visa respekt!

Jag kan möta upp till 1000 pers om dagen i jobbet men är ändå vara trevlig och respektfull mot alla.

Sen nej det är inte ovanligt skulle jag säga.


   
SvaraCitera

alla tänker på någon hela tiden jag brukar tänka på killar mestadels ja ska nog inte skriva det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du seriöst fu kommer få hjälp på ett ungdoms forum när du kallar oss snorungar? Fkn idiot 


   
SvaraCitera
time
 time

daygamer: (OBS) jag vill helst att jag får svar från 25+ åringar och inga snorungar.

Den här sidan är till för människor i åldrarna 13-25 och har följaktligen dessa åldersgränser. Jag skulle också rekommendera att du tänker till kring din ton när du startar en tråd i forumet, bemöter du inte dina medforumiter med respekt lär du inte få någon tillbaka heller - och vänlighet gör väldigt mycket här. 


   
SvaraCitera