Aviseringar
Rensa alla

Tänkte att det var dags för er att få se mina bullar


kachin

instämmer med föregående talare[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Komsi komsi, dazed och kachin! Det finns bullar så det räcker åt alla, och de är värda besväret med resande osv ska ni veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag vill också ha[sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Komsi komsi, dazed och kachin! Det finns bullar så det räcker åt alla, och de är värda besväret med resande osv ska ni veta.

[love]


   
SvaraCitera
kachin

[blush]var[blush]bor[blush]du[blush]?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får gå ut i regnet i jakt på bullar nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

varbordu?

Ungefär två mil nordväst om stockholm [cute].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

får gå ut i regnet i jakt på bullar nu

Ja! Kom bara kom.


   
SvaraCitera
kachin

nubbie:

Ungefär två mil nordväst om stockholm [cute].

omg ska typ dit om 2 veckor, spara plz [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

omg ska typ dit om 2 veckor, spara plz

Okej [blush]. Kan frysa in så blir de nästan som nybakta sen när man tar fram och värmer dem [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ja! Kom bara kom.

Nu tvingades jag... betala för bullar för första gången i mitt liv. Dom har rätt i det dom säger moralisterna: det är sorgligt att betala för något som man egentligen kan få gratis. Men samtidigt att köpa är ju okej och bullar är okej då borde ju köp av bullar vara okej. Men nej det är sånt socialt stigma i Sverige kring det, jag tror det är feministernas värderingar som spelar roll här. Jag är inte stolt över det okej, men jag åker ju iaf inte till Thailand för att köpa bullar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nu tvingades jag... betala för bullar för första gången i mitt liv.

dazed:

det är sorgligt att betala för något som man egentligen kan få gratis.

Smakar det så kostar det, som någon så fint sa en gång i tiden. Med andra ord så är mina bullar extremt mycket godare än de du får gratis.

dazed:

Jag är inte stolt över det okej, men jag åker ju iaf inte till Thailand för att köpa bullar. [sad]

Äsch, du bor väl i dalarna? En tur till stockholm kostar varken mycket pengar eller tid, det är ett litet pris att betala för dessa underbara skapelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Äsch, du bor väl i dalarna? En tur till stockholm kostar varken mycket pengar eller tid, det är ett litet pris att betala för dessa underbara skapelser.

Jag antar att du har rätt.

nubbie:

Smakar det så kostar det, som någon så fint sa en gång i tiden. Med andra ord så är mina bullar extremt mycket godare än de du får gratis.

Ja men jag betalade för lokala bullar som en jävla 5.90-kronorstorsk, klar jag hellre kollar in dina bullar, men jag kunde inte bärga mig heller, tror förövrigt det är en maktgrej det här med att köpa... bullar. [sad]

Det är som ett beroende okej?


   
SvaraCitera
kachin

nubbie:

Okej [blush]. Kan frysa in så blir de nästan som nybakta sen när man tar fram och värmer dem [blush].

låter alldeles förträffligt [cute]


   
SvaraCitera