Aviseringar
Rensa alla

Tänkte bara berätta hur lycklig jag är! 😀


Ämnesstartare

Tjosan alla människor tänkte bara berätta hur oerhört glad jag är att äntligen ha en pojkvän [bigsmile] Det är min första om man inte räknar den jag hade när jag var typ 9 år i en månad [cute]

Jag tror verkligen inte jag kunde hittat en bättre kille, han är hur underbar som helst och behandlar mig väldigt väl och är så snäll och rolig. Men jag är fortfarande rätt blyg för jag är sån som person. Jag har svårt att prata men försöker bättra på det.

Jag hade till och med problem att komma på en fråga till honom via sms förut, jag satt länge och kunde inte komma på något. I telefon är det han som pratar mest för jag vet inte vad jag ska prata om. Vi har snart varit tillsammans i 3 månader och jag åker jämt till honom på helgerna eftersom det tar 3 timmar att åka till honom.

Har ni några tips om hur jag ska våga saker mer med honom eller måste jag helt enkelt bara utmana mig själv mer och bara göra det trots min blyghet? Det har funkat bra hittills och han har märkt skillnad med men det går ju lite långsamt [smile]

Vore tacksam för svar [bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

gz [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad kul att höra. Hoppas du njuter av lyckan! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad för din skull[smile]

grodan89:

Har ni några tips om hur jag ska våga saker mer med honom eller måste jag helt enkelt bara utmana mig själv mer och bara göra det trots min blyghet?

Aa, gäller nog bara att våga, borde ju inte vara så farligt när du har en bra kille[smile]


   
SvaraCitera

who. fucking. cares.


   
SvaraCitera

grodan89:

Jag hade till och med problem att komma på en fråga till honom via sms förut, jag satt länge och kunde inte komma på något. I telefon är det han som pratar mest för jag vet inte vad jag ska prata om

sen levde de lyckliga i alla sina dagar[smile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodan89:

Tänkte bara berätta hur lycklig jag är! 😀

Det går nog över ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bumbibohl:

Det går nog över ska du se.

Sno inte min fras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw^^


   
SvaraCitera

grodan89:

Har ni några tips

Jag tror att du kanske kommer bli bättre på det där nu när du umgås mycket med din kille. Att det kommer naturligt liksom. eller vad vet jag förresten[rolleyes]
själv är jag i alla fall också blyg och inte särskilt talför. har haft en flickvän (ifall ca en vecka räknas[rolleyes]) hoppas att jag kommer få uppleva det du gör någon dag!
Lycka till med blygheten, eller nåt i den stilen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad kul


   
SvaraCitera

Grattis och lycka till elr nåt [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera

Grattis till lyckan som man själv inte får [wink]

Nej men, kör på bara, inget kan väl gå riktigt fel?


   
SvaraCitera

Bara så du vet så kommer det gå åt helvete senare.
Bara så du vet. Kärlek är as fint och vackert, men i slutet är dte inte det.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Bara så du vet så kommer det gå åt helvete senare.
Bara så du vet. Kärlek är as fint och vackert, men i slutet är dte inte det.

När barnen kommer ja..


   
SvaraCitera