Aviseringar
Rensa alla

Tänkte köpa lite kläder (Män) *BILDER*


Ämnesstartare

Tjofan.

Skulle vilja ha lite synpunkter, ifall det är något som jag inte tänker på typ.

Skulle absoluuuuuuut vilja ha lite luftigare skor, lätta skor. De jag har nu är liksom tunga och tjocka, typ mer höst, mot vintern skor. Blir varm i dem snabbt.

Jag har BARA 2 par jeans, och bara två par trasiga mjukisbyxor haha. Skulle typ behöva köpa fler mjukisar till hemma, och kanske chinos (?) lite att växla med jeansen. Är chinos bra? 

Jag har ganska smal överkropp, och jag är obekväm i T-shirts. Jag älskar skjortor, så det vill jag ha. Jag har en långärmad blå v-ringad tröja, riktigt fin. Men känns sjukt vidrigt o ta på sig den, den är lite för liten pga tvättar, och jag ryser när jag sätter på mig den, ryser när jag sätter på mig jeansen också, vet inte varför 😮 Jag ryser bara på morgonen, inte på dagen när jag vaknat, då känns det härligt att ta på sig jeansen.

Så detta har jag tittat på och fastnat lite för typ!

Skjortor har jag inga problem att hitta heller! Men typ v-ringade tröjor med skjorta/t-shirt under är vackert!
En jacka behöver jag, hittade dock ingen nu.
Chinos, dessa finns ju absolut olika modeller och färger jag kan tänka mig
SKORNA

Har ni några tips på kläder? Någon kombination som ser bra ut? Jag har nästan inga kläder alls kvar alltså. Är tvungen att tvätta en gång i veckan för att veckan ska gå runt, hah. Gråter

Tack på förhand <3

P.S. Jag såg även att mitt namn är felstavat. Det stavas ju ådror och inte ådrer.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tycker de är snyggt på killar att ha de du sa, ha det du känner dig bekväm i men de är ju alltid fräsht att ha rena nya kläder varje dag och lukta gott är också ett plus! Glad


   
SvaraCitera

Mena inte nya kläder varje dag haha mena rena bara Förvirrad


   
SvaraCitera

Chinos är jättebra!!! Skjortor är också jättenajs... 


   
SvaraCitera