Aviseringar
Rensa alla

Tänkte ta och dra mig


Ämnesstartare

Fick ett infall, men det är nog lika bra!

Har hängt här i över fem och ett halvt år och skrivit över femton och ett halvt tusen inlägg om allt möjligt. Och detta är bara ett utav många forum där jag varit och är aktiv, fan jag är nog svensk mästare i att snacka på div. internetforum. Har säkert skrivit hundratusen inlägg totalt, helt stört. Och otroligt nog har jag ändå haft ett schyst socialt liv IRL. [cheers]

Kom hur som helst på att jag egentligen inte får ut så mycket av det längre, det kan fortfarande vara kul liksom men fan det slukar tid och man har sett det mesta. Det är ju alltid något nytt någonstans där man måste gå in och kommentera, en evighetsmaskin. 🙂 Så jag ska nog trappa ner lite, läsa fler böcker kanske, vad vet jag.

Jag tänkte göra ett diagram över detta, men jag orkade inte.

Jag har vart på många UM-träffar (flera klassiska!), träffat jävligt mycket folk härifrån, många känner jag numera väl. Lär ju hur som helst träffa många av er även i fortsättningen. Alla nya har jag dock ingen koll på, och de flesta av er är så små. Jag vet inte riktigt vad ni är för nåra, men ni är säkert bra ni också!

På sistånde har jag nästan uteslutande debatterat på politikforumet mot alla borgare, liberaler, nassar o.s.v. [cute]
Det behövs nog att folk håller på med sånt och man lär sig mycket... de första åren i.a.f. [wink] Nu får andra sköta det, på dem bara! [cool]

Kanske får abstinens sen, eller inte. Vad vet jag? Hur som helst....

peace out


   
Citera
Ämnesstartare

Det där är det nästan lite tabu på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, ha det. Tack för att jag fick spy på ditt golv, eller jag fick inte, för jag blev ju utkastad. Men tack ändå. Hej! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jahaja. Där ser man.


   
SvaraCitera
blum
 blum

[love]


   
SvaraCitera

Synd att du avreggade dig. Du var en bra vänstermänniska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera