Aviseringar
Rensa alla

Tänt vare här !


Ämnesstartare

YaBasta:

nene men när dom brunnit ut å du vill fortfarande ha tänt? då måste du ju upp å springa ialf

HAHA [bigsmile] Beror väl på hur stort ens ljus är [badgrin]
Annars kan man ju förvara ljus i skrivbordslådorna [ops] Hehe.. dom jag har just nu är inte värst stora (typ som ett ägg) men dom varar jävligt länge[surprised]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

HAHA [bigsmile] Beror väl på hur stort ens ljus är [badgrin]
Annars kan man ju förvara ljus i skrivbordslådorna [ops] Hehe.. dom jag har just nu är inte värst stora (typ som ett ägg) men dom varar jävligt länge[surprised]

haha okej, men du måste ju fortfarande sträka på dej!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

haha okej, men du måste ju fortfarande sträka på dej!!

Ljuset som jag har närmast mig behöver jag inte sträcka mig för att nå, är fan närmare till ljuset än till tangentbordet xD


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Brandsläckare äger vi inte

Det är inte många som gör... har en i bilen. Men i hemmet är det rätt få. Det beror på hur högt säkerhetstänk man har och... ja, jag har ett som är så mycket mer enormt än medelmänniskans[crazy]

Pumpkinface:

och fan brandalarmet är ur funktion för tillfället pga batteriet [chocked]

Det är bara illa. Ta en stol, ett batteri, fixat. Har dock för mig att det är fastighetsskötarens ansvar... om ni nu inte bor i hus dvs., hos mig är dom iafl. o kollar brandvarnare o lite annat 1 gång om året...

Fixa det, en så simpel men ändå viktig sak bör inte vara ur funktion av en så simpel anledning[no-no]

Men ehm ja... vem vill sitta med mig i höstmörkret och omges av ljuset från levande ljus?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det är inte många som gör... har en i bilen. Men i hemmet är det rätt få. Det beror på hur högt säkerhetstänk man har och... ja, jag har ett som är så mycket mer enormt än medelmänniskans

Nej det är nog sant. Hemma hos mamma hade vi brandsläckare som satt i trappavsatserna (3 våningar) + brandfiltar. Det kändes fint [rolleyes]

Storchen84:

Har dock för mig att det är fastighetsskötarens ansvar...

JA [chocked] Jag hävdar det också men min sambo envisas med att han ska fixa det själv - vilket resulterar i att det aldrig blir gjort...[rolleyes]

Storchen84:

Fixa det, en så simpel men ändå viktig sak bör inte vara ur funktion av en så simpel anledning

Okej[sad] Du har rätt! Ska tjata på han imorgon[cute]

Storchen84:

Men ehm ja... vem vill sitta med mig i höstmörkret och omges av ljuset från levande ljus?

Jag hade ju inte tackat nej [cute] Det enda som saknas i ljusmyset är liksom lite sällskap [cute]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Jag hade ju inte tackat nej [cute]

Med tanke på att jag är forumets pedobear (rent åldersmässigt INGET annat[crazy]) så hade du det[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Med tanke på att jag är forumets pedobear (rent åldersmässigt INGET annat) så hade du det

Hur ung tror du jag är egentligen [rolleyes]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Hur ung tror du jag är egentligen [rolleyes]

50 spänn säger att du är under 20, 100 spänn på att du är 20-22, 1 000 spänn på att du inte är en enda sekund över 25.


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Ljuset som jag har närmast mig behöver jag inte sträcka mig för att nå, är fan närmare till ljuset än till tangentbordet xD

du har alltså planerat detta jävligt bra [surprised]!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

50 spänn säger att du är under 20, 100 spänn på att du är 20-22, 1 000 spänn på att du inte är en enda sekund över 25.

Fandå. 100 spänn tack [wink]
Men jag är inte en sån som åldersdiskriminerar liksom! Min äldsta mejlvän är runt 65, helt seriöst[smile]

YaBasta:

du har alltså planerat detta jävligt bra !?

Det kallas lathet [cute]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Men jag är inte en sån som åldersdiskriminerar

K så när ska vi träffas?

Pumpkinface:

Min äldsta mejlvän är runt 65

Mejlvän är inte samma sak som att sitta o mysa med nån till levande ljus. Kan du se dig själv mysa med din 65-årige mejlvän omgivna av levande ljus?

Pumpkinface:

Det kallas lathet [cute]

Lathet[love]Jag är utan tvekan en av världens lataste människor, kanske rent av världens lataste[bigsmile]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Det kallas lathet [cute]

tro mej det är det inte, skulle jag villja hade så skulle jag fan inte ens orka komma på att ha dom i lådan xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

K så när ska vi träffas?

Ehmn[blush]

Storchen84:

Mejlvän är inte samma sak som att sitta o mysa med nån till levande ljus. Kan du se dig själv mysa med din 65-årige mejlvän omgivna av levande ljus?

Hell no[chocked] Skulle aldrig ens vilja träffa han [rolleyes]

YaBasta:

tro mej det är det inte, skulle jag villja hade så skulle jag fan inte ens orka komma på att ha dom i lådan xD

HAHAHAH [bigsmile] Men nu vet du så nu äre fritt fram [wink]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Ehmn[blush]

Ja vadå, du sa ju att du inte skulle tacka nej, nu har du fått frågan[crazy] Fast du blir nog så illa tvungen o tacka nej ändå eftersom du har sambo o allt[crazy] Du får la tända lite ljus o mysa med honom?


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

HAHAHAH [bigsmile] Men nu vet du så nu äre fritt fram [wink]

haha aah fast jag har inget att ställa in te sängen [surprised] har inget bord med lådor på rummet[chocked] hhaha


   
SvaraCitera