Aviseringar
Rensa alla

Tävling: Ladda upp en semesterbild och vinn biobiljetter


Ämnesstartare

Det har blivit dags för en ny tävling! Den här gången är det biobiljetter till Youth in Revolt med Michael Cera, känd från kultrullen Juno, som ligger på prisbordet.

Allt du behöver göra för att ha chansen att vinna är att klistra in din snyggaste/fulaste/roligaste eller mest psykedeliska semesterbild här i tråden. (Glöm inte att skriva när och var den är tagen.)

TÄVLINGEN AVSLUTAD!

1-5:e pris: Två biobiljetter

Image


   
Citera

"Efter regn kommer solsken"

Efter en vacker regnig morgon i underbara Makarska i Kroatien den 12/08/09

8335_1136951421772_1166966310_30360758_5122186_n.jpg


   
SvaraCitera

Räknas en Stockholmsresa som semester?
Det ligger ju trots allt 100 mil bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig varit på semester, diskriminering!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då det ej verkar vara särskilt många bidrag så ger jag väl mitt 😛

Rumänien 1april 2009.
Minns inte vad platsen hette men vi besökte en f.d björngrotta där ingången hade rasat samman och björnarna inte kunde ta sig ut för att äta mat. De blev till slut desperata och började döda och äta varandra.
Detta var den sista björnen som överlevde.
Alla andras ben låg utspridda lite överallt i grottan.

1.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Rumänien

Varför var du i Rumänien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Rumänien 1april 2009.

Den borde vinna.


   
SvaraCitera

..brukar roa mig att göra sand-gubbar på stranden.
När jag var färdig med den just denna kom en hund och satte sig och kissade mitt i ansiktet på sandgubben[chocked] Som tur är är denna bild tagen INNAN[tard]


   
SvaraCitera

..brukar roa mig att göra sand-gubbar på stranden.
När jag var färdig med den just denna kom en hund och satte sig och kissade mitt i ansiktet på sandgubben[chocked] Som tur är är denna bild tagen INNAN[tard]
oj, glömde visst bilden förra inlägget

Sangubbe.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Räknas en Stockholmsresa som semester?

Självklart!


   
SvaraCitera

Jag var på semester i Stockholm och vi satt och väntade på pendeltåget.
Vi fick då syn på en man som släpade en djurfäll efter sig och bar på Systembolagspåsar. Jag kände mig genast lite mer hemma.

Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Får man lägga upp fler än en, eller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

iddqd:

semestrade neråt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommaren 2007, utanför gnesta där jag bor. det var bara vi och sommaren. Det luktade solvarmt gräs och varm häst. Det var underbart! 🙂

bilder 21 - 25 februari 004.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våren 09 på Kreta. Jag satt på en restaurang och tog bilden med min lågkvalitativa mobilkamera.

7.JPG


   
SvaraCitera

Bilden togs utanför Alghero på Sardinien för bara några veckor sedan. Vi hade precis tagit oss igenom en fruktansvärd färd på en (visserligen fin och asfalterad) bergväg genom ett stort moln.

Image

Capture:

Vi fick då syn på en man som släpade en djurfäll efter sig och bar på Systembolagspåsar.

[love]


   
SvaraCitera